poniedziałek, 19 grudnia 2016

553. DZIEWCZYNA Z POCIĄGU - FILM

Zimowe wieczory to dla mnie najlepsza pora na oglądanie filmów. Za oknem ciemno i zimno, w pokoju zapalone lampki choinkowe, świeczki. Można zrobić popcorn i zasiadać do oglądania ; ) U mnie tym razem padło na "Dziewczynę z pociągu". Książkę czytałam rok temu, opinie o niej był różne - jedni byli zachwyceni, inni bardzo znużeni. Pamiętam, że ja należałam do tej pierwszej grupy osób. Przez przypadek zobaczyłam na kinomanie, że jest już film więc z ciekawości włączyłam ; ) Co jest najlepsza to to, że książki prawie nie pamiętałam więc ekranizację obejrzałam z zapartym tchem i końcówka mnie bardzo zszokowała, bo nie podejrzewałam takiego rozwiązania sprawy. Swoją drogą, z tymi książkami - też tak macie, że po jakimś czasie po prostu zapominacie o tym co przeczytaliście i o co tam chodziło ?


Jestem z siebie ostatnio nawet dumna, bo walczę z lenistwem jak tylko mogę. Sprawy uczelniane dopięłam dzisiaj na ostatni guzik, chociaż mi się taaak nie chciało poprawiać tego projektu i iść na uczelnię go zanieść i już zaczęłam wymyślać miliony wymówek, by odłożyć to na kiedy indziej. Jako, że postanowiłam nie poddawać się aż tak mojemu lenistwu, usiadłam przed laptopem, poprawiłam, wydrukowałam i zaniosłam.

4 komentarze:

  1. Mam tak samo, często zapominam co czytałam i chociaż mogę ją kojarzyć to nie umiem opowiedzieć co działo się w książce.
    "Dziewczyny z pociągu " nie widziałam ani nie czytalam, czekam na ten moment kiedy się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie traz się zdarza, że zapominam treści książki, ale to dotyczy książek które zbytnio mnie nie zainteresują :) w większości ogólną fabule pamiętam ;p
    poza tym filmy zdarzają się przekłamane i czasem nie ma tego co w książce albo dorabiają sobie własne sceny ;p

    Nie czytałam książki ani nie oglądałam filmu "Dziewczyna z Pociągu" , może kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam obejrzeć ten film z Karolem, włączyliśmy sobie na CDA, ale nie spojrzeliśmy na rok produkcji i obejrzeliśmy inny o tym samym tytule :D Ale tamten nas nie zachwycił ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym obejrzeć ten film, ale nie mogę sobie darować książki. Więc film czeka, bo przecież książka zawsze musi być pierwsza (u mnie), a czasu tak drastycznie brak :)

    OdpowiedzUsuń