środa, 21 września 2016

248. TROCHĘ DERMATOLOGII I KOŃCÓWKA LATA.

Wpisy jeszcze z nad morza będą, muszę to nadrobić. Jakiś czas temu byłam znów na zabiegu na twarz, Pani Iza powiedziała, że jest tak ładnie, że nie ma co dłubać i oczyszczać. Miałam zabieg pielęgnacyjny i antybakteryjną ampułkę. Bez jakiegokolwiek bólu, godzina leżenia i totalnego wyłączenia się. Szczerze mówiąc do końca dnia chodziłam nieprzytomna, taka byłam zrelaksowana. Antybiotyk już skończyłam, smaruję cały czas jeszcze buzię izotrexinem i czekam na kolejną wizytę. Więcej na temat antybiotyku pojawi się w następnym wpisie dermatologicznym, jestem ciekawa co na to wszystko powie lekarka i wtedy coś więcej napiszę.

Po raz pierwszy w życiu tak dobrze i konkretnie wykorzystałam końcówkę lata. Do ostatniej możliwej chwili jeździłam nad jezioro i w tym roku było bardzo intensywnie jeśli chodzi o to. Później jezioro zamieniłam na zalew i to był ostatni moment, by jeszcze cieszyć się ciepłymi wieczorami, które pachniały latem. Wiem, że nie zmarnowałam czasu i doceniałam (nadal doceniam) każdą z chwil, które przecież są takie ulotne. W międzyczasie mocno się przyłożyłam i siedziałam regularnie ucząc się na egzamin na studia magisterskie. W życiu nie uczyłam się tyle na żaden test, ale się opłacało i od października znów będę studentką. Cieszę się, bo dokończę te studia i będę miała spokój, a w razie czego nie będę musiała ich robić mając lat 40 :D Poza tym z niecierpliwością czekam na legitymację studencką ulgi. Zawsze zniżki były więc nie przywiązywałam się do tego, a doceniłam dopiero jak się skończyło - ojjj, bolało..
Lato było piękne, ale wierzę, że następna pora roku okaże się również urocza.. ; )


6 komentarzy:

  1. O wow rewelacyjny makijaż :)
    To wspaniale, że udało Ci się wykorzystać końcówkę lata, na pewno będziesz miała co wspominać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że ja nie byłam w stanie tak dobrze wykorzystać końcówkę lata, ale może za rok sie uda. Świetny make up ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wykorzystała końcówkę lata, u mnie poszło z tym trochę gorzej, a makijaż jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dwie różne osoby czy jedna i ta sama? :) Przepiękny makijaż :) Fajnie, że buźka już prawie wyleczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż! miłego dnia Kochaniutka! :*

    OdpowiedzUsuń