poniedziałek, 15 sierpnia 2016

245. MAZURY - GIŻYCKO

Dziś kolejny, a zarazem ostatni wpis z Mazur, tym razem z Giżycka. Byłam jeszcze w Mamerkach ale zdjęcia stamtąd mam słabe, bo większość nieostrych więc sobie daruję. Poza tym pogoda była kiepska i nawet widok z 38 metrowej wieży na jezioro Mamry nie był jakiś dla mnie za bardzo zachwycający.

Jeśli chodzi o Giżycko, to jest to jedno z tych miejsc, do których chętnie wracam, lubię tam spacerować, oglądać łódki i jeść lody, taki błogi spokój ; ) Zapraszam na zdjęcia!


5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Na mazurach nigdy nie byłam, ale wierzę, że kiedyś je odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Giżycko, byłam tam pierwszy raz na Mazurach i właśnie głównie w tych miejscach co uwzględnilas na zdjęciach, piękne miasto. Pamietam smak gofrow na patykach, były rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie byłam nigdy w tych okolicach ;x
    świetne zdjęcia! zazdroszczę super wakacji

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to zabawne, ale nigdy nie byłam na Mazurach. Chętnie bym tam pojechała, bo Twoje zdjęcia do tego zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Mazurach, ale liczę, że kiedyś je odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń