poniedziałek, 27 czerwca 2016

240."TWOJE ŻYCIE STAJE SIĘ LEPSZE, KIEDY TY STAJESZ SIĘ LEPSZY"

Dni uciekają  prędkością światła a mi chyba zanika umiejętność sklecenia kilku zdań. U mnie jakoś leci, w sumie niedawno dopiero poczułam dotyk lata jak o 22 wyszłam z domu, powiał ciepły wiatr i dobitnie sobie uświadomiłam, że przecież to już prawie lipiec. Nie wiem kiedy to zleciało, serio. Wiem,że wszyscy wokół ciągle gadają o błyskawicznym upływie czasu, ale faktycznie tak jest. I cholera im człowiek starszy tym lata uciekają coraz szybciej. A dopiero miałam te 16 lat i tak jęczałam, że to tak wolno leci. Trzaskałam drzwiami i co chwilę mówiłam że chce mieć 18 lat, bo wtedy wyprowadzam się z domu i będę robiła w końcu to co mi się podoba. (hahaha).
Odkąd wróciłam ciągle było coś. Urzędy, papiery, załatwianie czegoś, jakieś spotkania ze znajomymi, basen. Ale to dobrze, bo nie ma nic gorszego niż nuda. Nawet jak jestem w domu to zawsze znajdę sobie jakieś zajęcie. Trochę nadrabiam książkowe zaległości, ale średnio mi to idzie, bo uzależniłam się od kolorowanek i jak nie mam w dłoni kredki to jestem chora. Myślałam, że zacznę oglądać jakieś nowe ciekawe seriale, ale z racji tego, że większość czasu koloruję a nie mam aż tak podzielnej uwagi to uznałam bo to bez sensu. Kiedyś włączyłam "Słodkie kłamstewka" jako umilacz czasu spędzanego z kredkami, "obejrzałam" kilka odcinków i nie wiedziałam totalnie o co chodzi więc.. tak, tak, wróciłam do chirurgów. O zgrozo, to już chyba choroba, ale bardziej to słucham niż oglądam i nawet nie wiem kiedy przeleciały mi dwa pierwsze sezony.
Poza tym w końcu wzięłam się za siebie i swoje zdrowie. Byłam u dermatologa, jutro wybieram się do ginekologa więc zrobiłam jakiś pierwszy krok do wyleczenia buzi. Wpisy na temat leczenia trądziku na pewno będą, bo i ja będę miała o czym pisać i może ktoś znajdzie coś dla siebie. Póki co nie chcę nic pisać bo czekam na wyniki badań i jutrzejszą wizytę u Pana Gine.

2 komentarze:

  1. O, wpisy nt. wyleczenia trądziku byłyby dla mnie dość pomocne ;) Sama mam trądzik + całkiem sporo blizn potrądzikowych, więc fajnie byłoby coś poczytać w tym temacie. Może też się zbiorę w sobie i zacznę coś działać w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ten czas za szybko leci. A mogłoby się wydawać, że zaledwie wczoraj skończyłam liceum i zaczęłam podejmować próby ogarniania swojego życia. A jednak minęło już kilka lat...

    OdpowiedzUsuń