poniedziałek, 4 kwietnia 2016

236. WIOSNA W NIEMCZECH

Kwitną kwiatki, zaczyna robić się pięknie, kolorowo, słonecznie i ciepło. Wczoraj dopadło mnie mega lenistwo a popołudniu musiałam jechać do pracy.Wyjątkowo jak na niedziele strasznie mi się nie chciało, bo miałam ochotę siedzieć cały czas na zewnątrz. Akurat byłam w innej filii i szczerze mówiąc poprawił mi się humor w pracy. Takiej uprzejmości, kultury, uśmiechów nie widziałam przez całe moje życie będąc w Lublinie.. Wspaniałe dziewczyny! <3  Wróciłam do domu pełna energii, wiary w ludzi i uśmiechnięta od ucha do ucha!


9 komentarzy:

  1. Piękne są te zdjęcia, szczególnie zakochana jestem w bratku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że jesteś szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, ale myślę, że przy lepszym świetle lub przy rozjaśnieniu w programie komputerowym byłyby jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, wiosna cała jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. W sumie nie znam się na tym za bardzo, ale moim skromnym zdaniem jeszcze lepsze by były jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kwiatuszki, wiosna jest wszędzie :)
    To jest niesamowite jak ludzie potrafią wywoływać uśmiech na naszej twarzy i to od razu dodaje nam energię do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas niestety ciągle pada deszcz choć kwiatki pomimo to rosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna i od razu wszystko budzi się do życia :) pięknie! Oby tak dalej z tą uprzejmością :) jak widać wystarczy tylko tyle by sprawić przyjemność drugiemu człowiekowi :)

    OdpowiedzUsuń