sobota, 2 kwietnia 2016

235. NA WALIZKACH : )

Uwielbiam zmianę czasu na letni. Wychodzę z pracy i jest jeszcze jasno, coś pięknego. Z pogodą w Niemcach bywa różnie - raz idzie wiosna, a raz mam wrażenie, że mamy późną jesień. Dziś gdy jechałam do pracy było 5 stopni, mżawka, szaro, buro i ponuro, a jak wyszłam nagle słońce i 15 kresek powyżej zera.
Moje życie nigdy nie było tak pokręcone jak teraz. Będąc w Polce narzekałam, że "całe życie w jednym miejscu", a teraz żyję na walizkach : D W okresie świątecznym miałam przyjemność przez tydzień mieszkać w Augsburgu. Pamiętam, że jak tu przyjechałam podobało i się to miasto, ale nie do końca czułam jego klimat. Teraz, dosłownie się zakochałam i mogłabym tam przebywać non stop. Każda komóreczka mojego ciała czuje magie i klimat tego miasta, uwielbiałam te spacery z dworca do mieszkania, wszędzie było blisko, DM pod nosem i inne sklepy. Poza tym nie wiem jak to możliwe, ale odkąd jestem w Niemczech moja orientacja w terenie znacznie się poprawiła. Co prawda zaczęłam korzystać z nawigacji, ale to zwykle ten pierwszy raz a później już pamiętam trasę. Miałam też okazję kilka razy jeździć z Augsburga do Konigsbrunn rowerem i powiem szczerze,że jak jechałam pierwszy raz czułam się prawie tak samo jak na motocyklu - adrenalina skakała, haha. Samochody, inne rowery, ludzie, tramwaje, ja nie wiem jak tam się nie pozabijają..

Odpoczywacie? Ja korzystam z chwili wolności, bo ostatnio chodzę ciągiem do pracy i mam same popołudnie co lekko mnie dobija. Niby godzin niedużo, ale rozwalone całe dnie wysysają ze mnie całą energię.. :(


2 komentarze:

  1. ja do tej pory jeszcze z czasem polubić się nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoki temperatury są śmieszne, człowiek ubiera się jak na zimne powietrze, a potem musi ściągać warstwy ubrań bo jest mu gorąc. Znam to doskonale, u mnie w Szkocji jest to bardzo często.

    O to super, że coraz lepiej się czujesz w Niemczech, a co do czasu, to ja też nie mogę go ogarnąć, rozwalone dnie są najgorsze, bo człowiek coś chce zrobić ale tak naprawdę nie ma kiedy.

    OdpowiedzUsuń