środa, 9 marca 2016

233. REFLEKSYJNIE W DZIEŃ KOBIET


 Jakoś mam wrażenie, że wczoraj po raz pierwszy w życiu zwróciłam uwagę na taki dzień jakim jest Dzień Kobiet. Nie chodzi mi o to co materialne, o całą komercje, kwiatki i prezenty. Kwiatki są miłe, przyjemne dla oka, ale można je kupić w lidlu za 2 euro i to nie o to w tym wszystkim chodzi.. Wczoraj po prostu co włączyłam internet zalewała mnie masa cytatów. Mądrych cytatów. I zaczęłam rozmyślać o świecie. O tych wszystkich paranojach, które się dzieją, bo ludzie są tacy jacy są a nie tacy jacy być powinni. To wszystko co się dzieje, całe zło to tylko i wyłącznie wina ludzi. Ludzi, którzy sami komplikują życie i niszczą się nawzajem. Mam wrażenie, że intrygi, zło, kłamstwo i zdrady już dawno stały się na porządku dziennym. A miłość? Gdzie podziały się najwyższe i najcenniejsze wartości takie jak dobroć, szczerość, wierność? Teraz normalność jest odmiennością i chyba niedługo normalnych ludzi będą pokazywać w muzeach bo z roku na rok spotykam na swojej drodze takie osoby, że już nie mam ochoty ufać nikomu.
Będzie szczerze i brutalnie ale zawsze myślałam,że faceci to podłe świnie, ale jakoś widzę że "kobiety" nie są wcale gorsze. Jak byłam młoda to myślałam, że taka 25 dziewczyna jest już dojrzałą i prawdziwą kobietą, zdolną do wchodzenia w związki, w odpowiedzialność i zakładanie rodziny. Trochę sobie pożyłam, poobserwowałam i przeraża mnie to wszystko. Nie bądźcie kobietami tylko w cudzysłowie. Tak, świat się zeszmacił ale to nie znaczy, że wszyscy mają przyłożyć do tego rękę i brać w tym udział. Bądźcie dobre, ciepłe. Zamiast rzucać foszki to myślę, że powinno zacząć się uczyć rozmawiać. Kochajcie do utraty tchu, bądźcie wierne, nie róbcie problemów z niczego. I błagam, znajmy swoją wartość. Zdradził, opuścił, uderzył, skrzywdził? Uciekajcie jak najdalej, bo nie warto snuć się za nim jak cień. I błagam, nie wmawiajcie sobie, że jesteście beznadziejne i nie warte niczego. Jesteście piękne, mądre i zasługujecie na najlepsze! 

"Drogie Panie, przyjmijcie dziś najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet. Jesteście dla mnie dowodem, że w najbardziej szarej i zwyczajnej rzeczywistości można znaleźć tętniące źródło życia, energii, miłości i świętości. Nie ma dla Was takiego świata, w którym nie można by wyjść przez okno i opalać się tam, gdzie nikt inny by o tym nie pomyślał. Bądźcie takie! Nie dajcie się nigdy stłamsić, zamknąć i ograniczyć. Nawet jeśli wydaje się Wam, że Wasze życie nie ma perspektyw, nie ma słońca, nie ma przestrzeni - rozejrzyjcie się - jest okno, przez które możecie wyjść i znaleźć Słońce. Uczcie mnie tego:) Czyli w sumie życzę Wam, życząc sobie Was. Niech to będzie piękny dzień dla Was."

3 komentarze:

  1. Ja nawet nie zwróciłam uwagi na to, że jest dzień kobiet. Jakoś ten dzień szybko minął.
    Też przeraża mnie to, co dzieje się ostatnio z ludźmi i ze światem... A mieszkam niedaleko Frankfurtu nad Menem - pytałaś u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiety czasami są gorsze od mężczyzn naprawdę. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie jest piękne w swej prostocie i każda kobieta po części to docenia, tka myślę :) Jesteśmy wrażliwe, piękne i empatyczne, ale jeśli ktoś nam zajdzie za skórę, wychodzi nasza zawistna natura... tak nie powinno być! Trzeba zmieniać świat na dobre, zaczynając od tego skrawka przestrzeni obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń