niedziela, 28 lutego 2016

230. MARZENIA SIĘ NIE SPEŁNIAJĄ, MARZENIA SIĘ SPEŁNIA.

Na początku stycznia powiedziałam sobie, że koniecznie muszę zobaczyć Alpy z bliska. Dokładnie tydzień temusię to spełniło. Przez cały czas zapierało mi dech w piersiach i było przecudownie, nie mogłam oderwać oczu. Nie sądziłam, że góry mogą być tak niesamowite, nie wiedziałam że są takie miejsca na świecie które aż tak mogą mnie zachwycić. Kilka lat temu naoglądałam się skoków i zamarzyło mi się Garmisch Partenkirchen, później Alpy. O ile wczoraj wiedziałam,że spełnię pierwsze marzenie to nie sądziłam, że spełnię jeszcze dwa pozostałe. Uczucie najlepsze na świecie i wiecie co? Warto mieć marzenia. Nawet wtedy gdy jest beznadziejnie, kiedy myślisz, że nie dasz rady, że ludzie odchodzą i nic nie ma sensu..

Niestety brudna matryca zepsuła zdjęcia.. W ogóle moja lustrzanka ma już jakieś myślę hmmm 7 lat i mam wrażenie, że ja albo robie coraz gorsze zdjęcia albo po prostu aparat się już zużył..



5 komentarzy:

  1. zazdroszczę! cudowne widoki :) Genialnie że spełniłaś marzenie ;D ja w tym roku chce pojechac do zakopanego i stanąć na samym końcu Helu :DDD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo wow ale klimat :) Uwielbiam góry, mój kolega chodził po Alpach i mówił że bardzo mu się podobało.

    Tak, marzenia są po to by je spełniać,cieszę się że udało Ci się zobaczyć Alpy napewno niezapomniane przeżycie, kocham góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ty, piękne zdjęcia :) Pewnie, że marzenia trzeba spełniać, same się nie spełnią. Motywujesz do wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamusiu, jak pięknie! :) Masz rację, warto mieć marzenia, bo człowiek bez marzeń nie jest człowiekiem! Tym bardziej, że za marzenia się nic nie płaci :) I chociaż ich realizacja nie jest łatwa, to warto :) Fajnie, że się spełniasz i działasz, a nie osiadasz na laurach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają zdjęcia :) Oj tak, warto spełniać marzenia, a tak się składa, że Alpy to również moje marzenie! Słyszałam, że te góry wyglądaja pięknie, dlatego mam nadzieję, że i mnie sie uda kiedyś je zobaczyć. No i jeszcze fajnie byłoby tam pojeździć na nartach. Fajnie, że udało Ci się spełnić marzenie :)

    OdpowiedzUsuń