środa, 4 listopada 2015

219. ŻYJMY TERAŹNIEJSZOŚCIĄ! :)

Dziś film, na spontanie ; )

3 komentarze:

  1. Cześć, ładna dziewczyna z Ciebie :))
    Przesłuchałam filmik, choć rzeczywiście trochę chaotyczny i nie zawsze wiedziałam o co Ci dokładnie chodzi. Jednak jeśli chodzi o esencję filmiku zrozumiałam ją doskonale (przynajmniej tak mi się wydaje) i jak najbardziej zgadzam się z Tobą.
    Ja sama kiedyś żyłam rozpamiętując dawne miłości, romanse, spojrzenia, pocałunki, smsy, rozmowy na gadu-gadu. Potrafiłam wchodzić codziennie i czytać archiwum rozmów z osobą, z którą nie gadałam już od kilku tygodni, czy miesięcy... Ech. Ale taki okres pierwszych miłości każdy chyba musi przejść, ważne, aby dość szybko się ogarnąć (ja ogarnęłam się w wieku 19 lat, więc nienajgorzej :D) i skupić się na sobie. Nie na chłopaku, który kiedyś był, nie na świetnej pracy, która MOŻE kiedyś będzie, tylko właśnie - na tu i teraz.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny filmik, masz miły głos. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie się Ciebie słucha, masz zupełną rację, najlepiej żyć teraźniejszością i żyć tu i teraz :)
    Podziwiam Cię, nie każdy by miał taką odwagę tak szczerze wyrażać swoje uczucia i mówić o swoich doświadczeniach. Trzymaj się cieplutko i bądź szczęśliwa każdego dnia i niech szczęście zależy od Ciebie, a nie czynników zewnętrznych.

    OdpowiedzUsuń