niedziela, 29 listopada 2015

222. CODZIENNOŚĆ

Minął tydzień odkąd ostatnio pisałam?! Robiłam drugie podejście do szukania tego mojego czytnika kart pamięci i wygląda na to, że będę musiała gdzieś kupić drugi.
Jestem tutaj już 2 tygodnie i dwa dni. Uczę się, codziennie czegoś. Nowych słówek, zwrotów, gotowania. Pozbawiam się moich dawnych głupich nawyków takich jak odkładanie na później sprzątania, umycia naczyń albo wstawienia ich do zmywarki. Ci którzy mnie znają wiedzą, że mogę ścierać kurze i odkurzać co 2 dni, myć podłogi ale nigdy nie odkładałam niczego na miejsce, a teraz nawet swetry w szafie mam popowieszane. Mieszka mi się wspaniale, mam duży pokój na górze, telewizor i w sumie niczego mi nie brakuje. Atmosfera jest taka jak być powinna i ogólnie jest bardzo przyjemnie. Po raz pierwszy w życiu mam okazje patrzeć jak rozwija się dziecko i powiem Wam, że jestem w szoku. Nigdy nie miałam aż takiego ciągłego kontaktu z Maleństwem ale teraz widzę, że taki niemowlak zmienia się CODZIENNIE. Przyjechałam jak Oliwier jeszcze był noworodkiem, a po dwóch tygodniach widzę taką różnicę, że szok. Z każdym dniem jest coraz bardziej ciekawy świata <3. Poza tym jestem zaskoczona na plus podejściem do naturalnej pielęgnacji dziecka. Pamiętam jak przyszła położna środowiskowa, wlała wody do wanienki, a po chwili dodała jeszcze mleka i oliwy z oliwek. Byłam w szoku bo nigdy o niczym takim nie słyszałam. Zero chemii, sama naturalność i skóra jak marzenie.

Zostawiam garstkę jakiś przypadkowych zdjęć z telefonu, pewnie większość i tak była na instagramie ; )

6 komentarzy:

  1. Myślę, że właśnie takie małe dzieciąteczka zmieniają się najszybciej, choć sama nigdy nie miałam żadnego bliższego i dłuższego kontaktu z niemowlakami czy noworodkami.
    Fajne to danie z ryżem, z chęcią bym takie zjadła, choć ja bym z pewnością musiała więcej doprawić, żeby przyprawy było widać i czuć na talerzu :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemowlęta bardzo szybko się zmieniają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dużo kuzynów i coś o tym wem dzieci zmieniają się naprawdę w błyskawicznym tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ciocia niedawno urodziła córeczkę :) Kiedy ją widzę, za każdym razem wygląda inaczej! Maleńkie dzieci tak szybko się zmieniają... Rosną jak na drożdżach, a różnice można zauważyć z dnia na dzień :) Widoki tam masz ładne, sto procent kontaktu z przyrodą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleństwa bardzo szybko się zmieniają, uwielbiam patrzeć jak sir rozwijają. Mojej przyjaciółki synka znam od 6 tyg i w tamtym roku codziennie do niej jeździłam., to było bardzo piękne patrzęc jak staje się coraz większy, uśmiecha się,próbuję gaworzyc, teraz jestem u niej dwa razy w tygodniu i bardzo mi miło, bo jestem jedyną osobą która Noe akceptuje i mogę go nosić na rękach bo u innych płacze oprócz rodziców oczywiście :) Nawet pomogłam mu nauczyć się chodzić. Noeczek teraz ma 18 miesięcy.
    Super,że jesteś zadowolona, powodzenia w nauce nowych wyrażeń :*

    OdpowiedzUsuń