poniedziałek, 19 października 2015

217. KOCHAM JESIEŃ.

Jesień. Przez jednych znienawidzona, przez drugich kochana. Przez całe moje życie nie znosiłam tej pory roku, bo zimno, szaro, deszcz. Dzień staję się coraz krótszy, usta i ręce schną na wiór, jesienna chandra. Wpadałam w totalne przygnębienie jak kończyło się moje ukochane lato i trzeba było zacząć nosić kurtkę i długie spodnie. W tym roku totalnie zmieniłam podejście do tego wszystkiego i uświadomiłam sobie, że to wszystko zależy od sposobu myślenia a nie od pogody. Zimno mi nie straszne i już nie lubię tylko sukienek, ale też gruuube ciepłe swetry. Długie ciemne wieczory też nagle przestały mi przeszkadzać i widzę w nich mnóstwo zalet. Ciepły koc, ciepły kot, książka, serial, film czy cokolwiek innego. Do tego obowiązkowo kubek gorącej owocowej herbaty, kominek z woskiem tuż obok i jest PIĘKNIE! ; )

7 komentarzy:

  1. Jesień to przeurocza pora roku! Też do niedawna kojarzyła mi się tylko z zimnem, deszczem i przygnębieniem, ale od dwóch sezonów jestem pod całkowitym jej urokiem :) Długie wieczory, kiedy ma się czas tylko dla siebie są najlepsze!
    Chętna do wspólnej korespondencji? :) Niezmiernie się cieszę, że znalazłam nową adresatkę :) Napisz do mnie email (monika.przybylo@interia.pl) z Twoim adresem, a ja napiszę Ci swój! Chciałabyś zacząć listowną wyminę, czy wolisz jako pierwsza dostać kopertę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak jestem zmarzluchem :(, ale lubię też jesień :):):)....... cudowne ma kolory... pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak ty nigdy nie lubiłam jesieni. Kojarzyła mi się ona z zimnem i deszczem. W tym roku nawet nie wiem co się stało, ale ja chyba polubiłam. Spodobały mi sie kolorowe liście spadające z drzew, a wieczory z kubkiem gorącej herbaty też stały się przeze mnie bardzo lubiane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, wszystko zalezy od naszego punktu widzenia, czasami wystarczy spojrzeć z innej perspektywy i od razu człowiek inaczej wszystko odczuwa.
    Powiem Ci, że też miałam w swoim zyciu taki czas, że nie przepadałam za jesienią, za deszczem i zimnym powietrzem, a teraz lubię każdą porę roku, a jesień szczególnie mnie zachwyca szczególnie tymi swoimi barwami, jest wtedy bardzo pieknie i klimatycznie.
    Zdjęcia rewelacyjne i te orzechy na ostatnim zdjęciu, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby cały czas było słońce to może bym polubiła jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam jesień ;D jest tak cosy, milusio i cieplusiow tych wsyztskich ogromniastych swetrach :D a to jest fajne ! ;D

    a kosmetyki wszędzie trzymam haha gdzie się da ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, ze u Ciebie też mało kolorków. Brakuje mi tej czerwieni za oknem... Lubie własnie owinąć się w kocyk i z herbatką koniecznie z cytryną zasiąść np. przy dobrym filmie. A akurat pieką mi się maślane bułeczki w piekarniku ;)

    OdpowiedzUsuń