wtorek, 1 września 2015

208. WRZEŚNIOWE ZAKUPY KOSMETYCZNE I POCZĄTEK NOWEGO MIESIĄCA NA DESCE!

Jestem już w Lublinie. W domku jest na prawdę rewelacyjnie, można się schować przed wysoką temperaturą w chłodnej sypialni, można się poopalać i pobiegać boso po trawniku. Cieszę się, że tak długo  zostałam i udało mi się przełamać swoje obawy z byciem tam samą przez kilka dni. W bloku nocą samej jest jakoś inaczej, w domku niedaleko lasu już się trochę obawiałam, szczególnie że to pierwszy raz i że mam wyobraźnię jaką mam. Starałam się nic sobie nie wkręcać, udało mi się to w stu procentach a noce przesypiałam jak zabita : D Kiedyś w nocy bałam się wyjść z żaglówki. Bałam się nawet spojrzeć na drzewa.

Mamy już wrzesień i w tym roku wyjątkowo zebrało mi się na szkolne wspomnienia i strasznie zatęskniłam za tamtym okresem. Biorąc pod uwagę, że pogoda tego lata nas rozpieszcza, pierwszy raz przywitałam wrzesień nad jeziorem. Tata kupił deskę windsurfingową i zaczęła się zabawa ; ) Patrząc na to jak wspaniale spędziłam dzisiejszy dzień już nie mogę się doczekać następnego lata na wodzie i mam nadzieję wtedy już takiego prawdziwego pływania. Jestem padnięta i cała czerwona na buzi, bolą mnie piszczele, kolana i nie mam sił na nic ; ) Warto było, kocham ten stan!

Zrobiłam w głowie listę zakupów kosmetycznych na wrzesień. Tylko rzeczy których na prawdę potrzebuję, żadnych głupot. Takie zakupy też zrobiłam i byłam z siebie niesamowicie zadowolona. Myślę,że polubię taki sposób!

8 komentarzy:

  1. Otóż najlepszym sposobem na udane zakupy jest lista zakupów! Niczego się nie zapomni i w miarę przyrostu silnej woli nie naładuje się koszyka w nadmiarze :) Ojj wakacje się już skończyły, ale to nic :) Za rok wrócą, a my będziemy się bawić jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska i peelingi mnie zaciekawiły, daj znać, jak się sprawują!

    ja zamawiałam tutaj: http://www.ezebra.pl/?utm_source=salesmedia
    wysyłka szybciutko, piszą, że 5 dni, ja dostałam po 2 dniach od założenia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie czytam Twoj post, jestem na sformulowaniu "boso po trawniku", a tu nagle slysze w radio "pojde boso"! :D haha magia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samotność zawsze jest zła i zawsze czuje się dziwnie będąc sama w domu...
    Też muszę niedługo uzupełnić kosmetyczne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten tusz do rzęs, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra lista! ja chce już do Lublina, tesknie za tym miastem :D

    OdpowiedzUsuń