poniedziałek, 28 września 2015

213. PRZECZYTANE KSIĄŻKI: CZERWIEC 2014 - CZERWIEC 2015.


 Ten wpis powinien pojawić się już jakiś czas temu, trochę się spóźniłam, ale to nic. Czytać uwielbiam mimo że brakuje mi czasem regularności. W jednym miesiącu mogę przeczytać 8 książek, a w drugim żadnej. Najchętniej sięgam po książki w wakacje - dla mnie nie ma nic lepszego niż wylegiwanie się na leżaku i czytanie w letnie wieczory.. Jak mam dużo na głowie, albo są sytuacje stresujące to potrafię całkowicie zapomnieć o tym. Tutaj muszę popracować, bo przecież czytanie pozwala się oderwać od rzeczywistości, wprowadza nas w zupełnie inny świat i pobudza wyobraźnię. Zdaje sobie sprawę, że ilość przeczytanych przeze mnie książek przez rok nie powala na kolana, ale to nic. Pojawi się też podobny post, z filmami.

1. Tess Gerritsen - "Ścigana"
2. Agnieszka Jucewicz&Grzegorz Sroczyński -  "Żyj wystarczająco dobrze"
3. Victoria Twead - "U mnie zawsze świeci słońce" <3
4. Lawrence Goldstone - "Anatomia zbrodni"
5. Patrick Suskind - "Pachnidło"
6. Anne Holt&Even Holt - "Arytmia"
7. Tess Gerritsen - "Ogród kości" <3
8. Todd Burpo&Lynn Vincent - "Niebo istnieje naprawdę"
9. Patrycja Bukalska - "Sierpniowe dziewczęta '44" <3
10. Matthew Quick - "Poradnik pozytywnego myślenia"
11. Nicholas Sparks - "Najdłuższa podróż"
12. J.K.Rowling - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
13. J.K.Rowling - "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
14. Nicholas Sparks - "I wciąż ją kocham"
15. Helen Fielding -  "Bridget Jones:szalejąc za facetem"
16. Eben Alexander - "Dowód"
17. Sylvia Juny Day - "Dotyk Crossa"
18. Sylvia Juny Day - "Płomień Crossa"
19. Dariusz Kortko&Judyta Watoła - "Religa. Biografia najsłynniejszego polskiego kardiochirurga"

5 komentarzy:

  1. Ja mam rozne dni. Czasami lubię poczytac, czasami jakos mi się nie chce - ostatnio mam te drugie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytanie książek jest cudowne, uwielbiam oderwać się od rzeczywistości w ten sposób :)
    Masz rację w wakacje czyta się więcej książek, bo ma się czas i aż miło na świeżym powietrzu poleżeć czytając książkę :)

    A co do sleeka, to jestem zadowolona, choć według mnie powinny cienie trzymać się znacznie dłużej niż pół dnia, bo potem kolor bladnieje. Dziękuje za polecenie bazy pod cienie, może znajdę ją gdzieś w Wielkiej Brytanii, a jak nie to jak będę w Polsce to wpadnę do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętniej sięgam po książkę, gdy jestem w gorszym nastroju, wtedy odrywam się od problemów i przenoszę się do innego świata. Dlatego lubię czytać lekkie i pogodne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie czytac, ale nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń