niedziela, 27 września 2015

212. "DO UTRATY SIŁ"

Z racji tego że mam zastój w oglądaniu filmów, wczoraj wieczorem szukałam jakiegoś dramatu i trafiłam na nowy film, który jeszcze grają w kinach, mianowicie "Do utraty sił". Na początek muszę napisać, że boksu po prostu nie lubię, nigdy go nawet nie oglądałam. Zawsze mnie bardzo przerażał swoją brutalnością i dziwię się że w ogóle taki sport istnieje, bo dla mnie prawdziwy sport to na przykład bieganie i pływanie a nie tłuczenie się po buziach i lejąca się krew. Ble. Główny bohater Billy Hope ma duże osiągnięcia w sporcie i kochającą rodzinę. Pewnego dnia traci wszystko i ląduje na tak zwanym dnie. Jest w nim mnóstwo buntu i gniewu. Na swojej drodze spotyka człowieka, któremu z biegiem czasu zaczyna ufać i między nimi zawiązuje się więź. Dzięki niemu nasz główny bohater zaczyna zmieniać się na lepsze i staje na nogi. Musi zacząć od nowa. Małymi kroczkami idzie do przodu i zaczyna walczyć o swoją córkę.. Film jest na prawdę przepełniony emocjami i pokazuje jak życie człowieka może się zmienić w ciągu sekundy. Wzrusza i pokazuje że trzeba walczyć, mimo że jest to cholernie ciężkie. Kiedy oglądałam ten film przypomniał mi się mój ulubiony cytat: "Opłacz to, wykrzycz to, a później weź się w garść, stań na nogi i zacznij żyć. Możesz żyć tak szczęśliwie, że głowa mała."
A co do ciała aktora  to widziałam zdjęcie przed i po, jestem pełna podziwu.


5 komentarzy:

  1. Ja widzę wszystko na własne oczy :P I mam styczność z dziećmi od podstawówki po liceum i to jest jakaś tragedia. Nie wiem co się stało, co poszło nie tak, ale te pokolenia mnie przerażają :)

    Ja swetry lubię zimą :) Jestem zmarźlakiem :)

    Co do filmu - nie oglądałam, ostatnio nie mam na to czasu a cała masa filmów na lapku czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię komedię, kostiumowe filmy i horrory :) A co bym mogła polecić... Kurcze, nie wiem :P Teraz szykuje się na drugą część więźnia labiryntu, tylko to w kinach leci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film wydaje się być bardzo fajny :) A co do bicia i brutalności sportu - boks nie jest taki zły, mój chłopak trenuje mma >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY film! Zakochałam się w nim i na pewno wrócę nie raz.

    OdpowiedzUsuń