czwartek, 6 sierpnia 2015

205. LUMPEKSOWE ZAKUPY.

Żyjecie jakoś w te upały? Ja szczerze mówiąc tak średnio, bo mieszkając w mieście i bloku przy takich temperaturach łatwo nie jest. Zawsze mówiłam, że najlepsze są urlopy w lipcu, ale patrząc na to co dzieje się w całej Polsce muszę powiedzieć, że na prawdę zazdroszczę teraz wszystkim którzy leżakują na cudownych i przepięknych mazurskich plażach!

Mam jakieś lumpeksowe szczęście ostatnio. Zaczęło się od mojego Taty, który w malutkim miasteczku na Podlasiu za 12 zł kupił mi piankę do pływania, która wyglądała jakby nigdy nie była użyta. Myślałam, że przyda mi się na desce, ale przez pogodę nie miałam ochoty pływać, więc leży w szafie i czeka na lepsze czasy. Przedwczoraj odwiedziłam wielki ciuchland niedaleko mojego domu i wyszłam z siatką ubrań za 35 zł. Najlepsze jest to,że kupiłam sweter. Sweter jak sweter, kupiłam go za 6 zł w stanie nienaruszonym. Taki sam, też z H&M tylko w innym kolorze nabyłam jesienią w Plazie.. Za 80 zł. Trochę obawiałam się tych zakupów, bo nie było przymierzalni a różnie z tymi rozmiarami bywa, ale na szczęście trafiłam. Nawet spodnie są dobre na długość (co przy moim wzroście jest rzadkością), tylko muszę je troszkę zwęzić w pasie. Więcej tak udanych zakupów! : D


7 komentarzy:

  1. Spódniczka - świetna, lecz jeansy też mi się podobają. Ogólnie masz dobry gust ;) i szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam w bloku i żyję w zawieszeniu podczas upałów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka i bluzeczki świetne! :) ja nie mam szczęścia do szperania w lumpeksach, ale za to na wyprzedażach i innych promocjach już prędzej :)

    wyjazd zdecydowanie udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie lumpeksowe łowy! Za nieduże pieniądze można fajnie się ubrać :) Z koleżanką zawsze wybieramy się do szmateksów kiedy wszystko jest przecenione do złotówki :) Takim sposobem wychodzimy z kilkoma reklamówkami płacąc niecałe 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oho widze paski paski paski ! ;D matko ja wam zazdroszcze tych upalow xD W Anglii jest tak spokojnie chlodno xDD w sumie jakbym przyjechala teraz do Polski to bym sie serio roztopila haha

    OdpowiedzUsuń