wtorek, 30 czerwca 2015

201. SPONTANY NAJLEPSZE I SŁÓW KILKA O FACETACH-KUMPLACH.

Kilka dni temu, wieczorem jakoś okropnie mi się nudziło i nie miałam ze sobą co zrobić. Umówiłam się na osiedle na piwo z kumplem, ale przyjechał samochodem i powiedział,że jeszcze pojedziemy po jego kolegę i gdzieś zawieziemy. Jeździliśmy, aż zrobiła nas się cała grupka, zamiast na osiedlu we dwójkę woziliśmy się po mieście, sami nie wiedzieliśmy na co mamy ochotę, a skończyło się to wszystko posiadówką u jednego z chłopaków. Oski pytał, czy chcę wracać samochodem, ale po chwili dodał: "ejj,nie zapomniałem, Ty musisz się dzisiaj napić!". Poznałam kilka osób, piwkowaliśmy, gadaliśmy i było na prawdę świetnie. Właśnie tego potrzebowałam! ; ) Poza tym stwierdziłam, że lepiej się kumplować z facetami niż babami. Przeważnie powtarzałam,że faceci to świnie, ale w rzeczywistości jest tak, że kobiety są jeszcze większymi świniami. Z chłopakami nie ma jakiś chorych akcji, zawiści, zazdrości i foszków nie wiadomo o co. A jak jest coś nie tak to panowie dadzą sobie po ryju, a za pięć minut piją razem wódkę. Poza tym faceci nie siedzą i nie narzekają, tylko zawsze mają coś śmiesznego do powiedzenia i do zrobienia.. Same plusy.

Ostatni wypad do Zwierzyńca i okolic:

4 komentarze:

  1. Fajnie, że miło spędziłaś czas :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo urocze miejsce!
    ano! to zawsze z babami same problemy i ciężko się dogadać, z facetami jednak rzeczywiście jest zupełnie inaczej! ;) cieszę się, że miło spędziłaś czas, właśnie często jest tak, że takie spontany pojawiają się w chwili, kiedy czegoś takiego potrzebujemy!

    no tak, masz rację, w naszym wieku fajnie mieć kogoś obok. wiesz mi nie jest nie wiadomo jak źle samej, dopóki nie słyszę na około od wszystkich, że jestem sama, a powinnam kogoś mieć. nie umartwiam się nad sobą z tego powodu, ale jak inni mi to wytykają, to trochę mi jednak dziwnie i trochę głupio

    ja też innej opcji nie widzę! na pewno będzie dobrze, zobaczysz poradzisz sobie! a ja będę mocno kciuki za Ciebie trzymać! ;)

    masz racje, jak coś jest dla nas ważne, pozostaje w nas, w naszych sercach i czasem po prostu wraca - tak jest wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia! Mogłabym w kółko na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń