niedziela, 8 marca 2015

185. NIEDZIELA W JANOWCU.

Po kolejnym tygodniu w szpitalu (Skończyłam blok operacyjny i jest mi z tego powodu po prostu smutno. Świetne praktyki, dużo operacji, wspaniała atmosfera i klimat, przesympatyczni ludzie wokół) spędziłam piątkowy wieczór z Pauliną z http://making-myself-beauty.blogspot.com/ Dawno nie byłam wieczorem na mieście, już zapomniałam jaki Lublin jest wtedy piękny. Od stycznia gadałyśmy, że się spotkamy, a dopiero teraz się udało, ale dobrze, że w końcu jakoś się zmobilizowałyśmy ; ) Powiem Wam, że fajnie jest trafić do kogoś na bloga, czytać regularnie wpisy a po jakimś czasie zobaczyć się na żywo, wypić piwo i pogadać! ; )

Sobota minęła dosyć spokojnie, rano byłam na niemieckim, później sprzątałam, piekłam a popołudniu i wieczorem leniuchowałam z Karoliną przy głupkowatym filmie.

Dzisiaj w końcu miałam okazję się wyspać i jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo od jutra na siódmą ciąg dalszy. Przedpołudnie i popołudnie spędziłam z Rodzicami w Janowcu. Ponoć byłam tam za małolata, ale nie przypominam sobie tego. Widoki ładne, więc było warto, ja bardzo lubię włóczyć się ruinach i nowych miejscach. Poza tym po raz pierwszy w stu procentach mogę powiedzieć, że na prawdę dobrze czułam się za kierownicą! ; )


Nagrałam nowy filmik, tym razem gadam o włosach, więc gdyby ktoś miał ochotę posłuchać to zapraszam serdecznie TUTAJ !

4 komentarze:

  1. Faktycznie fajnie poznać na żywo ludzi z blogsfery :) Miło, że macie do siebie blisko:)
    Fajne te ruiny, lubię taki klimaty.
    A ja w weekend na 7.40 do szkoły miałam i nie wyspałam się w ogóle :(

    Coraz lepiej ze mną jest jeśli chodzi o zdrowie :)
    Wiosna idzie, do życia nastraja! :)
    E tam, nie przesadzaj, jazda na rolkach nie jest taka trudna :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropnie jest rano wstawać :P ja w tygodniu to do pracy na 11 albo i 13 chodzę :D a co weekend to szkoła na rano w sumie...:/

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeej ale super wygladasz mega < 33 piekne zdjecia ;D i pogoda ;o czego juz takiej nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń