poniedziałek, 23 lutego 2015

183. ŁABĘDZIE I TROCHĘ MNIE.

Weekend minął dosyć przyjemnie. Wczoraj korzystając z pięknego słońca i wyższej temperatury obowiązkowym punktem dnia był spacer nad zalewem. Gdy zobaczyłam stado łabędzi po prostu musiałam się zatrzymać na dłużej. Te ptaki mają coś w sobie niesamowitego, że przyciągają i mogę na nie patrzeć godzinami chociaż już tyle w życiu ich widziałam - na Mazurach jest ich mnóóóstwo! ; ) Podobno łabędzie wiążą się w pary na całe życie..

Pozostałe:

Bardzo lubię odzyskiwać (chociaż na chwilę) kontakt z kimś z kim nie miałam go wiele lat. Ostatnio udało mi się pogadać ze znajomym z dawnych lat. To był 2008 kiedy Kamil był jednym z Ratowników WOPRu na mazurskiej plaży razem z moim Bratem. 2 tygodnie spędzone na pomoście w doborowym towarzystwie, mnóstwo śmiechu i słońca, wieczory na mieście.. Aż się łezka w oku kręci, takie były kiedyś piękne i niezapomniane czasy! Zawsze do tego wracam z uśmiechem na twarzy. Ciężko w to uwierzyć, że w lecie minie 7 lat! ; )

7 komentarzy:

  1. piękne są łabędzie, zawsze mi się podobały :)

    uroczy masz płaszczyk, bardzo ciekawy ma kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great pics!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  3. Łabędzie są cudowne, sama ciągle się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łabędzie to piękne i cudne ptaki! :) Nie wiem czemu, ale kojarzą mi się ze spokojem :)
    Ładne ujęcia :)

    O,Ty też ładna :) Jaki kolor fajny na ustach :)

    Odświeżanie starych znajomości zawsze dobrze wpływa na człowieka :)Przy tym są zawsze ciekawe wspomnienia :)
    Czas szybko leci, niby się wydaje, że coś było niedawno,a tu kilka lat upłynęło..

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara z Ciebie, że masz takie widoki na co dzień :) ostatnie zdjęcie łabędzi genialne! Nie lubię ptactwa, ale łabędzie mają w sobie coś wyjątkowego :) nie ma to jak wznawiać stare znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heeeej jak pieknie wyglądasz ! :)) a ja dawno łabędzia żadnego nie widziałam ;<<

    a kawa spoko! TAk ! tlyko nie wiem jak to bedzie z czasem moim ;< pasuje mi piatek bardzo i neidziela ;D mozemy sie przejsc nawet do tej nowej galerii tarasy zamkowe ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna ty i piekne łabedzie. Uwielbiam fotografować zwierzęta ;)

    OdpowiedzUsuń