niedziela, 18 stycznia 2015

176. "RACZEJ SIEDZIMY NA DACHACH,BAWIMY SIĘ W POWIETRZE."


 Przyłapuję się na tym, że co chwilę jestem zaskoczona. Pozytywnie zaskoczona. I zrobiło się jakoś spokojniej..

Wiosna przyjdzie w tym roku szybciej?! Biorąc pod uwagę, że jest połowa stycznia to ostatnio temperatury nas rozpieszczają. Kilka dni temu poczułam na buzi powiew ciepłego, wiosennego powietrza, co wcześniej o tej porze roku się nie zdarzało. Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa, bo jak jest cieplej to spokojnie można posiedzieć chociaż kilka chwil na ławce w parku.. ; ) Hmm, tak było wczoraj (bo jakoś notki przez 2 dni nie mogę napisać), a dzisiaj już mżawka, szarówka i wilgotne powietrze którego nie znoszę. Ale to nic, zupełnie nic, przetrwamy..

Sesja, sesja, sesja idzie. U nas zawsze było tak,że na początku semestru był nawał przedmiotów, ale one po drodze się kończyły i zaliczenia były na bieżąco. Piąty semestr jest inny- na początku totalny luz i 4 zajęcia w tygodniu, zaczęło nam się robić sporo w grudniu a teraz wszystko się kończy i z wszystkiego na raz mamy zaliczenia. Biorąc pod uwagę, że mam teraz same 'pasjonujące' przedmioty takie jak np. seksuologia, rehabilitacja, POZ czy inne dziwne rzeczy to może być ciekawie, ale trzeba przetrwać i tyle ; )

Jakoś w tym roku nawet nie chce mi się oglądać skoków narciarskich, co jest trochę dziwne, bo przecież od kilku lat byłam ich wielką fanką. Doszły mnie słuchy, że dziś w Zakopanem Kamil wywalczył pierwsze miejsce, więc chylę czoła ; )

2 komentarze:

  1. powodzenia na sesji ;)) I swietne zdjecia ! <33 slicznie wygladasz ;))

    a z ta pogoda to taks mutno jak to czytam bo wlasnie leje haha :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie lubiłam skoków :D
    a co do pogody, u mnie i tak jest za zimno, dla mnie wystarczająco ciepło, to jest powyżej 10 :D
    powodzenia w sesji!

    OdpowiedzUsuń