niedziela, 7 grudnia 2014

169. ZAKUPY: PEPCO, STARA MYDLARNIA

Dziś miał być filmik, ale okazało się, że zaczęło przycinać laptopa i muszę nagrać jeszcze raz. Trochę rano mnie to wyprowadziło z równowagi, że nie wyszło, ale trudno. Następnym razem będzie lepiej i mam nadzieję, że się uda!
 Na poprawę humoru poszłam na małe zakupy do Pepco i Starej Mydlarni. Jeśli chodzi o ten pierwszy sklep to odkryłam go stosunkowo niedawno. Wcześniej słyszałam, że są tak ciekawe rzeczy, ale mnie to nie zaciekawiło. Teraz w stu procentach się do niego przekonałam i go uwielbiam! Jest tyle cudowności zaczynając od ubrań dla dorosłych, dla noworodków i starszych dzieci, rzeczy do kuchni, łazienki kończąc na świeczkach i tak zwanych 'pierdółkach'. Te drobiazgi są dla mnie niezwykle urocze i można dostać oczopląsu. Do tego pięknie poukładane rzeczy kolorystycznie, nie musimy szukać, łazić tylko wszystko ładnie widać na półkach. Ktoś mógłby pomyśleć: sklep jak sklep, dużo jest takich. W PEPCO jednak olbrzymim plusem są niskie ceny! Można kupić perełki za grosze i na prawdę nie trzeba wydawać fortuny na zakupy, to jest w tym sklepie najlepsze!
W Starej Mydlarni kupiłam dwa woski, przecież to takie oczywiste. Zauważyłam, że mimo niewielkiego wyboru zapachy ostatnio ciągle się zmieniają. Może to i lepiej. Znając mnie gdybym wpadła to wielkiego sklepu z mnóstwem tart to stałabym i stała nie wiedząc na jaki zapach się zdecydować. Odnośnie Yankee Candle, to myślę, że zrobię jakąś recenzję, żeby zebrać wszystko w jedną całość.


Małe czerwone świeczniki - 0,99 zł za sztukę
Podgrzewacze 6 zł
Gumki do włosów 5 zł
Świecznik z gwiazdką 5 zł

6 komentarzy:

  1. Taki świecznik jest świetny! Kochana, zatem zycze optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sobie lubię czasem pobuszować w Tesco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco miało być - kurcze co mi dziś w głowie siedzi? Chyba zakupy...

      Usuń
  3. W Pepco zawsze znajdzie się coś ciekawego! :) Niedługo wpadnę tam na świąteczne zakupy ;)

    Pozdrawiam! :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNIE!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę woski, wiedzę ;) ja niedawno zaczęłam przygodę z woskami ;)

    OdpowiedzUsuń