wtorek, 23 grudnia 2014

172. KSIĄŻKOWY ZAWRÓT GŁOWY! POZYCJE KTÓRE KONIECZNIE MUSZĘ PRZECZYTAĆ.

 Kiedyś zastanawiałam się jak można kupować książki, bo było to dla mnie stratą pieniędzy. Czytać uwielbiam od podstawówki, jednak miałam swoją zasadę: książki kojarzyły mi się tylko z wakacjami i feriami, dlatego czytałam je jedynie w tym czasie (o zgrozo!) Zmieniło mi się to na studiach, chciałam sobie umilać czas na okienkach, nudnych wykładach czy poczytać kilka stron po ciężkim dniu. Taka odskocznia od rzeczywistości i moment oderwania się od wszystkiego co mnie otacza. Zaczęłam regularnie odwiedzać moją ulubioną bibliotekę, kilka książek też kupiłam i już wcale nie wydawało mi się to stratą pieniędzy. Nie ma to jak swoja, nowa, pachnąca książka, coś pięknego. Zawsze można do niej wrócić i pięknie wygląda na półce! Przepadłam całkowicie, empik omijam czasami już szerokim łukiem, bo jakaś dziwna euforia mnie ogarnia i wszystkie pieniądze wydałabym najchętniej na książki. Spokojnie, spokojnie, ogólnie mam w planach prawdziwe oszczędzanie od stycznia (a nie udawanie że to robię i później rozmyślanie: na co ja wydałam kasę?!), ale zamiast wydawać pieniądze na pierdoły postanowiłam od czasu do czasu że będę sobie kupować jakieś książki i będę trochę odkładać : D Przygotowałam sobie spis, które koniecznie muszę przeczytać. Mam nadzieję, że część z nich pojawi się w bibliotece w nowościach ; ) Po drodze na pewno pojawią się inne książki, które dorzucę do swojej listy.

1. Religa. Biografia najsłynniejszego polskiego kardiochirurga.
2. Religa. Człowiek z sercem na dłoni.
3. Dziewczyny z powstania.
4. Gwiazd naszych wina
5. Z zimną krwią
6. Zostań jeśli kochasz
7. Dowód
8. Mapa nieba
9. W śnieżną noc
10. Lawendowy pokój
11. Tęsknię za tobą.

Moja wymarzona choinka:

4 komentarze:

  1. Nie pogardziłabym taką choinką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja gdybym miała kupować wszystkie książki, które chcę przeczytać, to:
    1. brakłoby mi miejsca.
    2. brakłoby mi pieniędzy :D
    ale też lubię mieć jakąś nową, swoją własną :)

    a dziękuję :)
    hm, no zobaczę jak sama się za nią złapię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie polecam szóstej pozycji... szkoda kasy :) nie jest zła, ale warto w to miejsce kupić coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska jest ta choinka ;) Jest kilka pozycji, które zapisałam i chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń