poniedziałek, 1 grudnia 2014

168. HELLO DECEMBER !


Listopad to już przeszłość. Biorąc pod uwagę całokształt co działo się w tym miesiącu (w tym dłuugą piękną jesień) to nie był on wcale zły. W tym roku jakoś wyjątkowo się cieszę, że zaczął się grudzień i jestem strasznie podekscytowana, nie do końca wiedząc czym. Wstałam dziś rano bez problemu, z uśmiechem na twarzy i nieopisaną radością : D Czekam teraz na prawdziwą zimę. Chociaż mróz już jest to jeszcze śniegu nam brakuje. Grudniu, bądź dobry <3

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bo szykowałam się na uczelnię i zanim założyłam kurtkę to ubrałam sobie czapkę i mówię: a zrobię sobie zdjęcie, hahahaha :DDD

      Usuń
  2. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! Czuć już to w powietrzu :) Teoretycznie zimy nie lubię, ale mega się cieszę, że już mamy grudzień :) Śniegiem na Boże Narodzenie nie pogardzę :P

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój listopad był po czeci udany, po czesci (tej driugiej) mniej, ale wazne sie podniesc! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, grudzień ma całe mnóstwo powodów, żeby być podekscytowanym. W końcu to taki magiczny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ wypiłabymm taką kawusię ze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń