niedziela, 21 grudnia 2014

171. CHRISTMAS LOADING..

Nie wiedziałam, że kiedykolwiek to powiem, ale tęsknię za zimą. Na prawdę pragnę dziesięciu stopni poniżej zera i białego śniegu za oknem. Bardzo mnie drażni ta pogoda, pamiętam moje dzieciństwo i pamiętam dokładnie CZTERY pory roku które wtedy występowały.

Mam pierwszy egzamin za sobą, sprawy które chciałam domknąć przed świętami zostały załatwione i mogę cieszyć się wolnym czasem. Trochę leniuchuję i trochę przygotowuję się do świąt, co w tym roku sprawia mi wyjątkową radość! : ) W tym roku nawet pierwszy raz zrobiłam świąteczne pierniczki, które stoją sobie zamknięte w słoiku na półce w kuchni i idealnie tam pasują. Mam nadzieję, że będą nadawały się do spożycia, a nie będą tylko pełnić funkcji dekoracyjnych. Jutro czeka mnie przedpołudnie (ponoć ranek, ale jestem ciekawa kto i jakim cudem zedrze mnie z łóżka, skoro dzisiaj obudziłam się o 11:30) spędzony na zakupach, ale jakoś trzeba to przetrwać!



8 komentarzy:

  1. Super pierniczki! Mogłabyś dać mi na nie przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pysznych ciasteczek ! : ) Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj podpoczywaj !! ja pierniczki bede robic prawdopodobnie jalos jutro lub we wtorek ;))
    a co do spotkania to ja juz mam nowy kalendarz wiec sobei zpaisze zeby nie zpaomniec ;D i na pewno sie spotkamy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i pozytywnie! Dobrze, że ktoś w tym zabieganym świecie nadal potrafi poczuć ducha świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie lubię zimy, dla mnie zawsze może być wiosna :D
    daj znać, jak Bridget się podobała!

    dziękuję, przyda się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę śnieg! i w okolicach świąt i Sylwestra zawsze mi go brakuje! czasem się narzeka na tą zimę, ale jednak miło jest, jak śnieg trochę poleży!
    aaa! też robiłam ostatnio ciasteczka :D ale nie pierniki :D a Twoja tak smakowicie wyglądałam...
    na mojej liście książek do przeczytania znajduję się "i wciąż ją kocham"... oglądałam film i bardzo chcę przeczytać książkę!
    to dobrze, że wszystko co chciałaś załatwić przed świętami się powiodło! ;)

    czasem nawet bardzo, bardzo dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierniczki obowiązkowe! <3 Ja piekłam dzisiaj :) Również tęsknię za białymi świętami.. czo z tą pogodą? ;c

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń