środa, 5 listopada 2014

163. JESIENIO, TRWAJ!


"Myślę, że najwspanialsze wspomnienia związane są z najbardziej
nieprawdopodobnymi miejscami. To dowodzi, że spontaniczność jest bardziej satysfakcjonująca niż skrupulatnie zaplanowane życie. Drobiazgowo zaplanowane cokolwiek."


Obudziłam się z bólem kręgosłupa i niewyspana.. Niby niezbyt przyjemny początek dnia, ale nie wpłynęło to na mój nastrój. Chyba każdy z nas lubi takie poranki, podczas których bez pośpiechu może zjeść śniadanie, napić się spokojnie kawy i poleżeć dłużej w wannie. Za oknem od rana świeci słońce i cała tegoroczna jesień jest taka, że chcę się żyć. Jest kolorowo, jasno, ciepło - lepszej pogody nie można było sobie wymarzyć!


Słucham:

9 komentarzy:

  1. czyżby ogóreczki małosolne? ;> uwielbiam je <3 mój znajomy ostatnio stwierdził, że przekonałam go do sera pleśniowego :D

    uwielbiam czerwone lakiery do paznokci! i fioletowe też :D napalam się na kilka w rossmannie, bo od poniedziałku -40% na kolorówkę!

    dokładnie! wiesz, ja tak sobie myślałam ostatnio, że w sumie to mimo tego, że lubię nasz kraj, to mogłabym wyjechać, ale znowu - z kimś, a nie sama.

    najtrudniej jest się zebrać, potem idzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi takich poranków, zwykle u mnie wygląda to dużo szybciej :3 Idealny kolor lakieru! :)

    Pozdrawiam!
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja uwielbiam takie poranki!:) piękny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle to świetny cytat!!!
    Takie dni wynagradzają złe poranki :) Wszystko bez pośpiechu :)

    Ładny kolor paznokci masz! :)

    Happysad <3 najlepszy, zawsze i wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę małosolne, ale kiszone też są dobre w sumie :D

    dokładnie, aż muszę pomalować zaraz :D

    ja też, wiesz, niby jestem dorosła itd, ale mimo wszystko nie jestem przyzwyczajona do aż tak definitywnego odcięcia się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, czerwień na paznokciach jest wiecznie na topie! :)

    O tak,oni są ponad wszystko, ale trzeba zmieniać piosenki.Hm,chociaż nie wiem czy z raz jakaś ich piosenka mi się znudziła :P A co sądzisz o nowej płycie HS?

    U mnie też padało trochę, ale ogólnie nadal ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. spontaniczność zdecydowanie jest fajna i dostarcza nam ciekawych wrażeń i wspomnień! ;)

    uwielbiam takie poranki, gdzie mogę zaraz po przebudzeniu poczytać książkę, spokojnie zjeść śniadanie i dłużej pochodzić w piżamie, ale myślę, że doceniam je bardziej za to, że nie są one codziennością, wtedy mam takie swoje krótkie 'święto' ;)

    przesrane z tymi facetami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak gdy za oknem swieci słonce to nie ważne jak się spało i tak dzień jest piękniejszy;)
    piękny kolor lakieru:)


    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze zgłodniałam patrząc na te pyszne kanapeczki ;D

    OdpowiedzUsuń