wtorek, 2 września 2014

150. ZAKUPY KOSMETYCZNE (9)

Kiedy zleciał cały sierpień, może mi ktoś to powiedzieć ? Nadszedł wrzesień i mimo, że mam jeszcze trochę wakacji to już nie to samo. Ten miesiąc zawsze będzie kojarzył mi się ze szkołą, odejściem lata, które przecież tak lubię.

Mam kilkudniowe praktyki, a moje lenistwo sięgnęło zenitu, ciężko się przyzwyczaić do wczesnego wstawania i samej myśli, że coś MUSZĘ. Wczoraj był kiepski dzień, bo nie wypiłam rano kawy, a widocznie jej bardzo potrzebuję. Koło południa zaczęła mnie boleć głowa, później wróciłam do domu, wzięłam tabletkę, zjadłam i trochę się ogarnęłam. Popołudniu jeździliśmy z S. dwie godziny, później znowu zaczęło mnie boleć : O

Jakiś czas temu kupiłam dwa nowe lakiery. Fiolet stał się moim ulubionym! W słabszym świetle wygląda na czarny. Kiedyś nie przepadałam za ciemnymi paznokciami, ale jak widać to się zmieniło. Ostatnio ciągle miałam go na paznokciach i pewnie po praktykach znów do niego wrócę.


Niestety miałam braki w kosmetyczce. Kilka rzeczy zaginęło mi w akcji na Mazurach (obawiam się, że zostawiłam gdzieś w przyczepie), na moje nieszczęście były to moje dwa ulubione, niezniszczone i porządne pędzle.. Jeśli to prawda, że je tam zostawiłam to na pewno nie zginą - może znajdę je za rok? Poza tym kończy mi się podkład i tusz do rzęs. Przez przypadek na FB wyświetliła mi się informacja, że w Naturze są przeceny -40%. Ufff, wreszcie trafiłam na promocje kiedy naprawdę czegoś potrzebuję!


Próbowałam się przekonać do eyelinera, bo kiedyś namiętnie go używałam, ale doszłam do wniosku, że jednak moja umiejętność robienia perfekcyjnych kresek tym czymś całkiem zanikła, nie ma to jak kredka!


Pomadkę wzięłam z półki idąc już do kasy, ale nie żałuję. Kolor jest delikatny, naturalny i idealny na dzień. Mam nadzieję, że przekonam się do malowanych ust ; )

4 komentarze:

  1. dziekuije :33 bedzie cos na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brrr nie cierpię kremów BB ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam lubię wrzesień - to trochę taki nowy początek - można sobie nowe cele wyznaczyć, zrobić nowe postanowienia...

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny kolor pomadki! co to za firma i ile kosztowała? muszę się w nią zaopatrzyć :D
    uwielbiam te malutkie lakiery z Eveline, może nie trzymają się wybitnie długo, ale szybko schną!

    dziękuję!
    czekoladowym?! coś Ty! ja piłam jeszcze z fiołkowym, ale było średnie :D a o czekoladowym nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń