piątek, 19 września 2014

153. NOWA FRYZURA - RADYKALNA ZMIANA.

Miałam ochotę coś zmienić w swoim wyglądzie. Padło na najłatwiejszą rzecz - włosy. Szukałam w internecie fryzur, znalazłam, pokazałam fryzjerce, a Ona: na prawdę chcesz tyle ściąć? Moja mama siedziała ze mną i uznała, że nie może na to patrzeć.. A ja uznałam, że życie jest jedno i dlaczego mam mieć zawsze włosy mniej więcej tej samej długości ? Poza tym to tylko włosy - one odrastają..
Jakby nie patrzeć zmiana odbyła się dwuetapowo w przeciągu dwóch miesięcy.
Najpierw:


A dziś:



Dziwnie lekko mi na głowie i muszę się przyzwyczaić do obecnego wyglądu. Szukałam prostej fryzury, bez żadnego nawet minimalnego cieniowania (bo wtedy objętościowo jest mniej włosów, poza tym moje nienawidzą cieniowania i W OGÓLE się nie układają). Co najważniejsze - jestem zadowolona i nie chce mi się płakać gdy spojrzę w lustro - to dobry znak! : )

10 komentarzy:

  1. Cóż, kobiece włosy...jakem facet, nigdy nie widzę różnicy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci tak! długie włosy są problematyczne, szczególnie latem, kiedy jest ciepło, zwłaszcza dla mnie, bo ja nienawidzę wiązać włosów :(
    czasem też tak mam, że mnie coś trzepnie i mam ochotę coś zrobić z włosami, ale teraz zapuszczam, chociaż zastanawiam się czy nie iść do fryzjera wycieniować czy coś, ale to cały czas pozostaje na ewentualną przyszłość :D

    oo, fajny zawód :) też podziwiam tych ludzi, trzeba być mocno opanowanym, żeby sobie dać radę z myślą, że od nas zależy ludzkie życie!

    no ja chcę mieć dzieci na pewno, ale wizja porodu nadal budzi we mnie pewne obrzydzenie :D

    coś Ty, dlaczego tak? ;o

    tak, pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest wygodniej :)
    I bardzo do twarzy Ci w takiej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, że ta zmiana wyszła Ci na lepsze! genialna fryzura! i Tobie naprawdę bardzo pasuje, bardziej mi pasuje te krótkie włosy do Ciebie niż te dłuższe! i wiesz, czasem fajnie tak zaszaleć, ja kiedyś też miałam taki etap, ale chyba bardziej skróciłam włosy niż Ty! i nie wiem, czemu inni panikują wtedy za nas, jak się ma podejście, że włosy odrosną (bo tak też jest), to warto próbować z fryzurami!
    swoją drogą od jakiegoś czasu marzy mi się ponowna wizyta u fryzjera i zainspirowałaś mnie tą fryzurą! podeślesz mi linka, z której strony masz tą fryzurkę?

    czemu nienawidzisz swojego miasta?

    ano jesień, szarawo, smutnawo... eh.

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci, że ta zmiana wyszła Ci na lepsze! genialna fryzura! i Tobie naprawdę bardzo pasuje, bardziej mi pasuje te krótkie włosy do Ciebie niż te dłuższe! i wiesz, czasem fajnie tak zaszaleć, ja kiedyś też miałam taki etap, ale chyba bardziej skróciłam włosy niż Ty! i nie wiem, czemu inni panikują wtedy za nas, jak się ma podejście, że włosy odrosną (bo tak też jest), to warto próbować z fryzurami!
    swoją drogą od jakiegoś czasu marzy mi się ponowna wizyta u fryzjera i zainspirowałaś mnie tą fryzurą! podeślesz mi linka, z której strony masz tą fryzurkę?

    czemu nienawidzisz swojego miasta?

    ano jesień, szarawo, smutnawo... eh.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są dobre, czasem trzeba coś zmienić ;)
    Ładnie Ci w krótszych włosach. Jednak jak wspominałaś - włosy odrosną, nie wiem jak Twoje, ale w sumie moje szybko odrastają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No różnica widoczna :) wyglądasz spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prostownica fajna sprawa! a teraz jest w czym wybierać w niższych cenach, bo już minął bum na ten sprzęt ;)

    dissolved.girl.d@gmail.com - czekam więc na zdjęcie fryzury! ;)

    czyli mamy podobnie z tymi naszymi miastami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Grunt, ze zmiana Ci sie podoba i dobrze sie czujesz w takiej fryzurce :) Super wygladasz !

    OdpowiedzUsuń