wtorek, 16 września 2014

152. COŚ WIĘCEJ O MNIE.

Pomyślałam, że dzisiejszy post będzie nieco inny niż wszystkie. Taki, który pozwoli Wam przybliżyć moją osobę ; )

1. Jestem jedynaczką. Urodziłam się o czasie, siłami natury, 18.07.1993 roku o godzinie 10 w moim ulubionym szpitalu SPSK1 w Lublinie! Byłam z zielonych wód płodowych, otrzymałam dziesięć punktów, a ważyłam 2600 g.
























2. Swoje pierwsze urodziny (jak również osiemnaste i kilka innych) spędziłam pod namiotem na Mazurach.

3. Mam suwalskie korzenie.

4. Oszalałam na punkcie kwiatów. Podziwiam zarówno te które rosną w ogrodach jak i te w wazonach. Nie potrafię wybrać jednej roślinki która mi się podoba. Uwielbiam to, że kwiaty są kolorowe i mogę na nie patrzeć godzinami. Zawsze mam problem przy wyborze ich np. na Dzień Mamy - nie wiem czy wziąć róże, czy tulipany, większe, mniejsze, który kolor!

5. Sporo czasu spędziłam na żaglach. Wstyd się przyznać, ale do tej pory nie znam podstaw żeglarstwa ani terminologii. Młodym się było i głupim, wtedy uważałam, że wakacje na żaglówce to największa kara dla mnie. Dziś chętnie bym popływała..

6. Fascynują mnie karetki pogotowia : D

7. Najpiękniejsza chwila w życiu to ta, kiedy rodzi się nowe dziecko. A szczególnie pierwszy krzyk - to jest coś niesamowitego i nieporównywalnego z niczym innym.

8. Jestem absolutnie zakochana w ciszy i spokoju, uwielbiam pola, lasy, jeziora, zachody słońca i te miejsca w których mogę na spokojnie siąść, delektować się ciszą i spokojnie pomyśleć. Ale jest też druga strona mnie - chętnie poznaje nowych ludzi, przebywam tam gdzie jest głośno i tłoczno. Dwie skrajne rzeczy, wystarczy że zachowam odpowiednie proporcje i jestem zadowolona!

9. Chętnie patrzę komuś w oczy. Kiedyś mnie to krępowało, dzisiaj nie mam z tym żadnych problemów. "Bo w oczach tkwi siła duszy." Najpiękniejsze dla mnie to niebieskie, zdecydowanie.

10. Bez czarnej kreski na powiece czuję się naga.

11. W mężczyznach najbardziej cenię wierność, szczerość, opiekuńczość. Ktoś kiedyś powiedział, że najseksowniejsze u mężczyzny jest dobre serce i ja się pod tym podpisuję. Musi jeszcze mieć poczucie humoru, być ciepły, sympatyczny i po prostu dobry. Wspólne tematy do rozmów, luźna atmosfera, sposób wypowiadania się - na to wszystko zwracam uwagę.

12. Przywiązuję się do ludzi. Za bardzo. Zwracam też uwagę na malutkie rzeczy i zapamiętuję dużo szczegółów.

2 komentarze:

  1. karetki pogotowia? skąd to się wzięło? :D
    ja kiedyś oglądałam jakiś program, w którym była relacja z porodówki, potem długo się zastanawiałam czy ja aby na pewno chcę mieć dzieci kiedykolwiek, wyglądało to tak, jakby tę kobietę mordowali, serio!
    ja kiedyś uważałam, że najpiękniejsze są zielone oczy, a teraz w sumie nie wiem, lubię swoje (brązowe, nie piwne), ale inne też mi się podobają ;)
    co do czarnej kreski na powiece, to dopiero niedawno nauczyłam się takową robić, serio, koszmarnie trudna sprawa :D

    dokładnie tak! :) powiem Ci, że dopiero teraz jak jestem sama (leci mi 3 rok), to doceniam to, że posiadanie faceta ma jednak swoje plusy :D

    a piszesz pracę licencjacką czy masz egzamin? :)

    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne upodobania :) Kwiaty rzeczywiście są warte oglądania ;)
    Mnie przeraża nadmierna cisza i spokój, wolę hałas i dlatego lubię miasta ;))
    Fakt , u ludzi serce jest ważniejsze niż wygląd, bo jak wiadomo uroda przemija...
    Co do 12 - nie tylko Ty moja droga! Niby lepiej się nie przywiązywać,ale jak od tego uciec?

    No to ja 29 będę odpoczywała sobie po pierwszym weekendzie w szkole;d

    Każdy lubi to co chce, ludzie są różni,nie dziwi mnie to wcale :) Ja zakochałam się w tej powieści w wieku 12 lat i od dziesięciu lat ta miłość trwa nieprzetrwanie:D ale ja zawsze miałam słabość do fantastyki ;)

    OdpowiedzUsuń