sobota, 9 sierpnia 2014

139. URLOP CZ. II - MAZURY.

Ta notka nie przez przypadek ukazuje się teraz. Właśnie dziś mija 10 dni od mojego przyjazdu z Mazur. Zdążyłam nieco ochłonąć i przystosować się znów do miejskiego życia. Wiecie,że w tym roku minęło 20 lat odkąd pierwszy raz przyjechałam w mazurskie strony?
Pobyt był bardzo rodzinny i bardzo udany! W dzień zwykle siedzieliśmy na działce, wieczorem Brat i Kasia zabierali mnie ze sobą i rzadko kiedy wracałam na noc. Było spokojnie i sympatycznie. Włóczyliśmy się po plażach, po mieście, tawernie. Czasem po protu siedzieliśmy w domu/na tarasie i leniuchowaliśmy. W międzyczasie, za każdym razem jadąc gdzieś podziwiałam te wspaniałe widoki, w których zawsze na nowo muszę się zakochać : D Kiedy już zostawałam na działce na noc to wylegiwałam się na leżaku, czytałam, a późne wieczory spędzałam na łódce z drugim Bratem, towarzysząc Mu w połowach ryb. Był to czas spędzony z rodziną (znów trafiłam na urlop Brata, nawet dwóch!) , znajomymi, czas radości, szczęścia i beztroski. Pogoda dopisała, cały czas było gorąco i słonecznie. Woda za to nie zawsze była taka ciepła jakby się wydawało, ale mimo to nie unikałam kąpieli w jeziorze albo leżałam na wieeelkim kole łapiąc promyki słońca ; ) W sumie to już ostatnie TAKIE lato, następnym razem będzie nas o jednego małego człowieczka więcej.

Poza tym te wakacje dały mi dużo do myślenia, wreszcie dojrzałam by pewne sprawy sobie w głowie poukładać i czułam się ciągle naładowana pozytywnymi emocjami! : )

Moi najfajniejsi Bracia!


Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w Giżycku więc postanowiłam to nadrobić. Nie poznałam nawet tego miasta! Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, tak się wszystko rozbudowało i pozmieniało!


Kończę wrzucając zdjęcie z Karolkiem, w następnym poście jeszcze coś dodam, by na raz nie było za dużo ; )

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia !:) Ktoś ma niezłe oko:)) Widzę wypad w mazury udany :)
    Pozdrawiam
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, na Mazurach to ja wieki nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te wakacje ! :) widze ze Twoje sa tak samo udane ;) i cudownie wygladasz ;> cos zorbilas z wlosami :D?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę na słowo (i zdjecia) ze widoki byly godne uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i odprężające zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń