niedziela, 17 sierpnia 2014

142. KAWIARNIA I KSIĘGARNIA MIĘDZY SŁOWAMI W LUBLINIE

Obudziłam się zeszłej nocy gdzieś po czwartej, bo było mi zimno. Musiałam zamknąć okno , zamienić koc na kołdrę, owinąć się nią szczelnie i znów utulić się do snu. Dziwnie zimno się dziś zrobiło, wyczuwam nadchodzącą jesień bardzo ale to bardzo mocno. Właściwie to już się czuję jakby nam się pora roku zmieniła i dni robią się coraz krótsze, dopiero to zauważyłam.

Dzisiejsze popołudnie miałam okazję spędzić z dawno niewidzianą koleżanką z gimnazjum. Spotkałyśmy się w centrum miasta, ale 'odbiłyśmy' w bok chcąc ominąć masę ludzi którzy wybrali się na Jarmark Jagieloński. Po chwili znalazłam się w jakiejś uliczce, w której nigdy nie byłam. Postanowiłyśmy pójść na kawę. Padło na kawiarnio- księgarnie Między Słowami. Nawet nie miałam pojęcia, że takie miejsce istnieje w moim mieście. Od razu gdy weszłam do środka moim oczom ukazało się niesamowite wnętrze. Menu bogate w różne kawy, herbaty, i alkohole. Pozytywnie zaskoczyły mnie też ceny. Polecam każdemu to klimatyczne miejsce. Nie ma gwaru, więc można spokojnie porozmawiać i troszkę odciąć się od codzienności. Ja na pewno zawitam tam jeszcze nie raz!

Przepyszna mrożona kawa:


Szczerze mówiąc dopadła mnie chęć na ułożenie się do snu tym bardziej, że jutro czeka mnie pobudka o 7 rano. Ale nie, jeszcze nie mogę. Kto normalny maluje paznokcie na noc?!

5 komentarzy:

  1. Też zwykle wieczorem nachodzi mnie ochota na malowanie paznokci... na szczęście przechodzi, gdy pomyślę, że trzeba poczekać, aż wyschną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jesień ogarnia calą Europe :)
    Ale pyszności, fajnie że spędzilyście milo czas.
    A co do paznokci ja też tak mam, a poterm musze otwierać wszystkie okna żeby w nocy nie udusić się zapachem lakieru xD

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu ta kawa jest zielona?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pola, bo swiatlo kiepskie bylo i zdjecie tak wyszlo :d

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wypiłabym takie cudeńko ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń