poniedziałek, 7 lipca 2014

134. MAZURSKIE SMAKI - DOMOWY CHLEB Z KASZĄ GRYCZANĄ.

Wczoraj zupełnie przez przypadek znalazłam kanał na youtubie "mazurskie smaki" i obejrzałam filmik dotyczący pieczenia chleba ; ) Do domu wróciłam późno wieczorem, ale po drodze jeszcze zaopatrzyłam się w potrzebne składniki. Wiedziałam, że nie odpuszczę i że ten chleb miał być zrobiony 'na cito'. Szczerze mówiąc nigdy dotąd nie piekłam chleba, ale to się zmieni. Przepis jest banalny, ciasto ładnie rośnie. Siedziałam do nocy w kuchni, ale warto było - rano wszyscy się zajadali świeżym pieczywem. Chleb smakuje wyjątkowo, na pewno nie ma takiego w sklepie, plusem jest też to, że wiemy co jemy! Bez żadnych konserwantów i ulepszaczy!




5 komentarzy:

  1. Wygląda dobrze! Sama jeszcze nie piekłam nigdy chleba, więc może czas spróbować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle, brawo! Faktycznie śniadanie z takim chlebem jest lepsze i zdrowsze :)

    Ojj to szkoda,że się nie udała...

    Rodzinne leniuchowanie zawsze jest fajne,ja jakiś czas temu z siostrą na balkonie leniuchowałyśmy popijając piwo ;p

    Mnie też ciągnie tam gdzie gorąco! :D Te wakacje we Włoszech to mój pierwszy wyjazd za granicę nie licząc Czeskiej Pragi :P Ale Hiszpania <3 to jest marzenie!! Może kiedyś tam pojadę :) Grecja niby też fajna, ładna,ale po tych różnych akcjach tam to jakoś mniej bezpieczna się wydaje.

    Czyli mamy podobny tok myślenia :) Fakt,nic na siłę, niby pomóc mogę, ale też nie kosztem własnych nerwów.

    Ach te zakupy! Niby przyjemność, ale jak tak przed wyjazdem trzeba latać to bywa ciężko z nimi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, wygląda super! może sama się wezmę i też upiekę, mam teraz spokój w domu, więc mogę sobie buszować w kuchni :D

    bywa, bywa, ale to już chyba znak naszych czasów jednak :)
    wiesz, ja w sumie od małego dużo czytałam, a potem jeszcze jak zaczęłam studia, to musiałam się nauczyć czytać szybko, żeby się wyrobić ze wszystkim na czas, więc teraz pochłaniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeeeny musi byc przepyszny < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. To akurat nie była przerobiona koszula :)

    OdpowiedzUsuń