środa, 9 lipca 2014

135. NOWOŚCI W SZAFIE (3)

Lubię ten czas przed wyjazdem. Dużo zamieszania, zawsze jakieś zakupy, ale mimo wszystko to jest takie magiczne i pełne oczekiwania. Dopiero rok temu tam byłam a teraz jadę znów. Szczerze? Nie dowierzam jeszcze za bardzo, ale jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana!

Upiekłam drugi chleb, podkusiło mnie by kupić mąkę żytnią i niestety nie nadawał się on do jedzenia. Mam nauczkę, by dodawać takie składniki jakie są w przepisie.

Wrzucam zdjęcia nowych ciuchów - są proste, wygodne i przede wszystkim tanie. Jestem zdania, że nie warto kupować na lato koszulek za 50 zł. Wolę kupić za grosze i przechodzić nawet tylko jeden sezon ; )





9 komentarzy:

  1. Dziekuje :) sliczne masz sandalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, ja bym chętnie gdzieś wyjechała, choć na tydzień, ale na takie prawdziwe wakacje, niestety nie mam możliwości,
    też uważam, że nie ma co przepłacać za ubrania! ;)

    wolałabym zachować dla siebie miejsce, w którym studiowałam ;)

    ale to nie fair obracać wszystko tak, że siebie się wybiela, a kogoś zawsze oczernia, dlatego chyba mnie rozumiesz, że mam już tego serdecznie dość!

    wiesz, on chciał sobie 'poszaleć', więc może nawet liczył bardziej na jakąś przygodę niż związek, ale określiłam jasno granice naszej znajomości, ja nie mam ochoty, by toczyło się to inaczej

    OdpowiedzUsuń
  3. Spory shopping :) ja się tak przymierzam i przymierzam do upieczenia chleba, ale boję się, że nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm jaki staniczek :DDD piekna jest ta pierwsza koszulka :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy dobra sprawa, zwłaszcza tanie ;p
    Bardzo fajne koszulki i sandały :)) Biustonosz miałam podobny:)
    Też muszę sobie zakupić białą bokserkę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz to mogę Ci dać świetny przepis na chleb pół na pół z mąki żytniej i pszennej - mi zazwyczaj wychodzi :) Bardzo ładna koszulka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy :)
    Ja praktycznie kupuję zawsze na wyprzedażach/promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza bluzeczka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń