środa, 30 lipca 2014

136. URLOP CZ. I - MAGIA PODLASIA. AUGUSTÓW I OKOLICE.

W tamtym roku będąc na Suwalszczyźnie podobało mi się tam, ale nie 'czułam' za bardzo tych widoków, otoczenia, spokoju. Wiedziałam, że jest ładnie, ale tak jakoś bez przekonania. Dopiero teraz na prawdę zakochałam się w Podlasiu i poczułam jego magię.. Jest tyle dzikich, uroczych zakątków, aż chce się tam po prostu posiedzieć i podziwiać piękną naturę.
Chociaż na początku nie było wcale tak kolorowo:
(Filmiki są słabej jakości, nie przywiązywałam wagi by ładnie się wypowiadać i przepraszam za mój głos!)

Czas spędzałam na czytaniu, leżeniu do góry brzuchem, spacerach i zwiedzaniu. Na szczęście dzień po nagraniu pierwszego filmiku pogoda się zmieniła - przestało padać, zrobiło się ciepło, a później gorąco! Na naszą korzyść domek stoi w takim miejscu, że odczuwało się przyjemny wiatr i chłód, dopiero jak poszło się nad jezioro albo gdzieś pojechało to było wielkie zdziwienie, że jest tak gorąco. Pozytywnie zaskoczyła mnie też temperatura wody w jeziorach ; )

Augustów i okolice:
Spontanicznie wybrałam się z Rodziną na rejs katamaranem. Wiał przyjemny wiatr, było nas 5 osób plus przesympatyczny, miły, uśmiechnięty i baaardzo przystojny Pan Sternik Student.W takie rejsy mogłabym pływać codziennie!


Wpisy będę dodawać stopniowo, by nie wrzucać na raz nie wiadomo ilu zdjęć!

4 komentarze:

  1. nie otwiera mi się filmik, bo wyskakuje, że jest prywatny :) ja muszę się w końcu gdzieś wybrać chociaż na weekend, bo dawno nigdzie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz już działa :) widok z okna fajny, chociaż powiedziałabym, że to jakaś 6/7 rano, a nie 15 - pogoda potrafi skrzywić odbiór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te tereny na równi z Mazurami, coś pięknego. Uważam, że najlepszy relaks to ten wśród przyrody, w ciszy i najlepiej z dala od wszelkich mediów. Pozdrowienia dla ładnej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń