poniedziałek, 16 czerwca 2014

128. PĘDZEL DO PUDRU ELITE

Hej! W piątek rano obudziłam się i wpadł mi do głowy pomysł : jadę wieczorem do Sieteszy (miałam zostać w domu). Spędziłam u Siostry cały weekend, niestety pogoda nie dopisała i przemarzłam do szpiku kości. W sobotę spędziłam pół dnia w domu w moim kokonie (tzn. kocu) z książką i kawą, tak mi tego brakowało!


Wczoraj wieczorem wróciłam, a już dzisiaj zrobiło się na dworze tak ładnie..

Zawsze do pudru używałam gąbeczki (nie wiem jak się profesjonalnie nazywa), ale kupiłam w końcu pędzel. Aplikacja bez porównania jest lepsza, milsza a ja jestem przekonana że już nigdy nie wrócę do poprzedniej. Postawiłam na firmę Elite z której mam jeszcze 2 inne pędzle i jestem baardzo zadowolona, mimo upływu czasu dalej wyglądają jak nowe i nie ma z nimi żadnego problemu - włosie nie wypada, są milutkie i łatwo się je myje łagodnym szamponem dla dzieci. W niedalekiej przyszłości planuję zakup pędzla do podkładu, oczywiście również firmy Elite.


Teoretycznie powinnam się uczyć, praktycznie się lenię i słucham happysad cały dzień : )
Wpadłam na pomysł 'ożywienia' mojego bloga, ale zobaczymy jak wyjdzie - nie chcę teraz zapeszać i zdradzać mojej małej tajemnicy ; D

5 komentarzy:

  1. co to za książka? fajna jakaś? ;>

    ja podkład nakładam palcami, też się zastanawiam nad kupnem pędzla, bo podobno wtedy jest bardziej równomiernie, ale jakoś nie mogę się zmobilizować :) puder też wolę nakładać pędzlem, choć nie ukrywam - gąbeczką jest o wiele szybciej! swoją drogą, drogie są pędzle z Elite? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. dodał się mój komentarz? ;> bo wyskoczył mi błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)

    ja teraz chcę poczytać coś, co nie jest fantastyką, bo z przerażeniem doszłam do wniosku, że dawno nie czytałam nic "normalnego" :)
    no to faktycznie trochę, moja przyjaciółka kupowała ostatnio cały zestaw jakichś markowych za 120 chyba czy 130, może też poczekam na promocję :D

    a co do pytania o tenbit, ja kiedyś miałam tam x blogów, ale niestety usunęli cały portal i przeniosłam się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wciąż szukam chwili, żeby zrobić sobie przemiły wieczór z książką :)

    OdpowiedzUsuń