środa, 21 maja 2014

122. ZAKUPY KOSMETYCZNE (8)

Piątkową noc spędziliśmy w klubie, nie miałam nastroju do zabawy, ale miałam wpaść na chwilę skoro obiecałam. Chwila przedłużyła się do trzeciej nad ranem, bo było tak sympatycznie, wytańczyłam się za wszystkie czasy a dwa dni po imprezie czuję zakwasy : D Moja kondycja jest fatalna, ale oby było więcej takich nocy <3

Mam moje 3 pierwsze kosmetyki z naszej polskiej firmy FM group : )
1. Płyn micelarny jest całkiem fajny, ładnie pachnie i mam wrażenie, że ciągle go używam a ubywa go bardzo mało.
2. Żel do stóp jest strzałem w dziesiątkę. Zawiera chłodzący mentol więc będzie idealny na letnie dni (ale nie tylko!) Ma silny, miętowy odświeżający zapach i tak też działa. Jest bardzo wydajny, bo  ma gęstą konsystencję, wystarczy niewielka ilość, by spokojnie go użyć. Na początku ma się wrażenie, że jest lepiący i niezbyt komfortowy, ale okazuje się, że wchłania się bardzo szybko i to uczucie mija. Same plusy!
3. Ciemnozielona kredka do oczu zawiera małe drobinki, jest dokładnie taka sama jak zachwalana wcześniej przeze mnie z Avonu ; )
4. Perfumy – ładnie pachną, utrzymują się, w ofercie jest ich naprawdę mnóstwo, są tanie i ciągle się nimi psikam : ) 

W Biedronce kupiłam saszetki odżywki BioWax, akurat będą na przetestowanie!

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam nic z FM ale Biovaxa bardzo lubię i sobię chwale :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie produkty z Fm, najbardziej perfumy dość dlugo się utrzymują :)
    A jeszcze cienie jak dla mnie są bardzo dobre, mialam kiedys.
    O to milego testowania odżywek w saszetkach !

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś współpracowałam z FM :)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ, KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micelek bardzo wydajny z tego, co piszesz. :) a żel do stóp to dobra alternetywa na lato!

    OdpowiedzUsuń