niedziela, 11 maja 2014

121. MUZEUM WSI LUBELSKIEJ.

Niedzielne popołudnie spędziłam z Rodziną w Muzeum Wsi Lubelskiej. Szczerze mówiąc ostatni raz byłam tam w gimnazjum i od tamtego czasu sporo się zmieniło!

Zawsze lubiłam kwiaty, ale od pewnego czasu wręcz je ubóstwiam i podziwiam kiedy tylko się da! Bratki kojarzą mi się bardzo z dzieciństwem, moja babcia gdy miała więcej siły i zapału do pielęgnowania ogródka miała w nim mnóstwo bratków, pamiętam jak tam było kolorowo.. :  )


Kozy są takimi pociesznymi i sympatycznymi zwierzętami, że nie mogłam od nich odejść!

3 komentarze:

  1. Jakie cudowne zdjęcia, piękna miejscowość i kwiaty :)
    Urocze jest to zdjęcie z kozami, nie dziwie się, że nie moglas się od nich oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia, uwielbiam zwierzeta! :) zazdroszczę Ci tej wycieczki ;) Piekny bez, kocham bez ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, urocze zdjęcia w tym samym miejscu ;)
    kurde! musi być tam fajnie! lubię tego typu muzea,
    a co do bratków - mam takie same wspomnienia ;)

    czasem ciężko pozbyć się toksycznych znajomości, bo one jednak bardzo nas intrygują i w jakiś sposób fascynują, na szczęście ja mam to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń