środa, 23 kwietnia 2014

117. ZAKUPY KOSMETYCZNE (7)

Otworzyli w Lublinie wielką nową galerię i mamy pierwszy w naszym mieście SuperPharm i Hebe, co jest oczywiste że po pierwszym pobycie w tych drogeriach nie wyszłam z pustymi rękami ;)


Mój pierwszy Essie o odcieniu mamba. Długo nie mogłam zdecydować się na kolor, w końcu pomyślałam, że na wiosnę będzie idealny taki o delikatnym ciepłym odcieniu. Już teraz rozumiem zachwyt lakierów tej firmy. Konsystencja jest idealna, nie jest ani za rzadki ani za gęsty, szeroki pędzelek sprawia, że nałożenie staje się szybkie i banalne, mam wrażenie że dopasowuje on się sam do moich paznokci. Maluję jak zawsze dwie warstwy, kolejnym wielkim plusem jest to że lakier schnie szybko. I na prawdę jest trwały, nie odpryskuje. Pierwszy raz jak pomalowałam nim paznokcie wytrzymał 6 dni (żaden inny lakier nie dałby sobie z tym rady) i zmyłam go nie dlatego że musiałam (jeszcze z jeden dzień bym pochodziła), ale dlatego, że miałam praktyki i musiałam.


Zwykły krem do rąk, wzięłam go bo był w promocji a okazał się gęsty, wydajny i dobry ; ) Po prawej krem do twarzy, do cery tłustej który ponoć ma sprawiać, że buzia jest matowa, ale ja jeszcze nie spotkałam się z kosmetykiem który by poradził sobie z moim świeceniem : (



Na moje dermatologiczne udręki - tonik do twarzy i nowy antybiotyk ; )

5 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że samą mnie ciekawią te lakiery z Essie..Ale cena już nie tak bardzo. Ale jeśli mówisz, że wytrzymał Ci na paznokciach sześć dni.. To może jednak są warte ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz w SuperPharm dwa lakiery essie w cenie jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informacje : ) chętnie bym kupiła, bo cena jest korzystna, ale mam bana na kosmetyki :D haha ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, to zdecydowanie mój odcień ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jak się antybiotyk spisze ;)

    OdpowiedzUsuń