niedziela, 2 marca 2014

105. NOWE BUTY I ODCINEK GREYSÓW !

Już myślałam, że przyszła wiosna, ale jednak się myliłam- teraz zrobiło się szaro i ponuro. Przynajmniej dni są trochę dłuższe, teraz czekam na słońce i wyższe temperatury ; )
Ostatni tydzień na uczelni był bardzo luźny, bo zero praktyk, same zajęcia, a zajęć mam w tym semestrze bardzo mało. Śpię sobie po 12 godzin póki jeszcze mogę bo od czwartku szykuje mi się miesięczny maraton.

Nie wiedziałam że z taką łatwością przyjdzie mi zakup butów tzw. przejściowych. Zobaczyłam je po dwóch minutach i od razu wiedziałam, że muszą być moje. Tym razem wybrałam na płaskim, bo jednak nie ma się co oszukiwać - jest wygodniej niż w dziesięciocentymetrowych w których zresztą zaczyna mi się chwiać obcas. Świetnie - pochodziłam w nich sobie całe 3 miesiące ?


Były jeszcze całe czarne, ale nie miały takiego uroku. Bardzo lubię brąz, idealnie będą mi pasowały do mojej kurtki : ) Mam nadzieję, że trochę mi posłużą.

Tyle czasu czekałam na nowy odcinek GA! Szczerze? Wiedziałam że tak będzie! I dobrze, bo Shonda już nie raz sobie u mnie nieźle nagrabiła.. : D

                                                   [ i te wspomnienia słów Marka..]

2 komentarze:

  1. buty nie w moim stylu ;D a serialu nie ogladam xD

    co do s[otkan to zalezy zazwyczaj sa ala wpisowe w wysokosci 5-10 zl na jakies przypinki infromacje itd albo wiecej i wteyd etz kwota idzie na jedzenie ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty rewelacyjne a ten odcinek na slubie jak Jackson wstal! Wow, zamarłam! ;D Nie mogłam sie doczekac nowych odcinków :D
    Podrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń