środa, 26 marca 2014

111. KULINARNIE Z PIOTRKIEM OGIŃSKIM (3) - BURITTO

Wreszcie mam chwilę i ochotę na notkę. Niedawno wróciłam ze szpitala, mam długie okienko, mundurek się pierze a ja mogę poświęcić czas na bloga ; )
Miał być post kosmetyczny, bo kilka rzeczy mi się uzbierało, ale usunęłam zdjęcia z aparatu a byłam święcie przekonana, że zgrałam je na laptopa. Bateria w aparacie również się rozładowała, więc w tej chwili nie mam możliwości napisania zaplanowanej notki. Cóż, następnym razem.

Dziś przepis na... wysokobiałkowe burrito!


Można powiedzieć, że Piotrek był tutaj moją inspiracją do tego dania. Lubimy je bardzo robić i chętnie jemy z moją Przyjaciółką, ale bardziej w 'naszej' wersji, bo jeszcze nigdy nie robiłyśmy w stu procentach z przepisem. Przede wszystkim - nie używamy do tego ryżu, nie zawijamy i nie używamy sosu. Do tego smażymy czasem frytki z piekarnika - idealne połączenie. Wczoraj robiłam w jeszcze innej wersji- dodałam do kurczaka trochę pieprzu cytrynowego i sosu sojowego,a do pieczarek sok z cytryny. Danie jest smaczne, nieskomplikowane, nadające się zarówno na obiad jak i na kolacje ; )

1 komentarz:

  1. Wygląda całkiem smacznie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń