czwartek, 6 lutego 2014

99. NOWOŚCI W SZAFIE (1)

Ufff, ostatni egzamin, zarazem najbardziej stresujący bo z technik położniczych i prowadzenia porodu zdany! : ) Cieszę się przez cały dzień jak małe dziecko.. W końcu mogę trochę odetchnąć!  Mam wrażenie że ta sesja trwała długi okres czasu.. No dobra, dla mnie jeszcze trochę trwa bo w następnym tygodniu czeka mnie poprawa zaliczenia z farmakologii (znów nie mam przerwy międzysemestralnej..) ale jeszcze o tym nie myślę.

Na zakupy miałam iść jak zdam wszystko, ale wyszło na to,że poszłam po moim drugim egzaminie. Co dziwne- trzy bluzki kupiłam w Reserved, a w zasadzie to nie 'mój' sklep i zaglądam tam raz do roku : D
Akurat tą wypatrzyłam w Tally Wejl. Przed przeceną kosztowała 100 zł, w życiu bym za nią tyle nie dała, ale wyprzedaże trwają w najlepsze i udało mi się upolować ją za 40! Dodatkowym jej atutem jest jeden z moich ulubionych kolorów, którego kiedyś nie znosiłam ; )

Niby zwykła koszulka, ale ten nadruk ma coś w sobie, przynajmniej dla mnie, odcień szarości jest też idealny- nie za jasny, nie za ciemny.. Czuję, że będę ją często nosić na wiosnę i w lecie ; )

Zwykły pasiak pasujący do wszystkiego ; )


Pudrowy róż <3 Nieco większe niż pozostałe chociaż też 36, ale to dobrze, bo jeśli chodzi o jednolite bluzki to muszą być luźniejsze żebym je założyła, bo w dopasowanych mój brzuch wygląda tragicznie ; )

Nieco starsze zakupy, których jeszcze nie pokazywałam:
Zarówno spodnie jak i buty pochodzą z pobliskiego bazarku ; )

6 komentarzy:

  1. gratuluje zdania egzmainu!! :* ciekawa jestem jak te spodnie wygladaja ;D musza byc genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    ughr, wszędzie szukam marmurkowych spodni w dokładnie takim odcieniu, bezskutecznie :(
    ps.
    kiedy wpadasz do stolicy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pola, na wiosne koniecznie musze wpasc !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się już nie mogę doczekać. przyjeżdżaj jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie spodnie są FENOMENALNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzki w paski i z nadrukiem sa najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń