niedziela, 23 lutego 2014

104. YANKEE CANDLE- CRANBERRY ICE, MIDSUMMER’S NIGHT, SUMMER SCOOP.

Niestety zanim zrobiłam zdjęcie to pozostała mi tylko folia po wosku : D
Od producenta: "Żurawina nierozerwalnie kojarzy nam się z czasem grudniowych celebracji, kiedy tymi pięknymi, czerwonymi owocami przyozdabiamy świąteczne stoły i stroiki. Ale zjawiskowa żurawina to nie tylko dekoracja, ale i skarbnica wielu. prozdrowotnych składników. A poza tym to prawdziwy rarytas kulinarny, który smakuje wyśmienicie bez względu na porę roku! W wersji Yankee Candle żurawina podawana jest w nieco zmrożonej, bardzo orzeźwiającej wersji. Wosk w formie żurawinowej tarteletki uwalnia naturalne esencje, które doskonale pobudzają i dodają energii."
Ten wosk paliłam w święta i dla mnie był strzałem w dziesiątkę, kojarzył mi się ze świeżym, mroźnym powietrzem. Bardzo intensywny, bywało tak że nie raz gasiłam świeczkę bo zapach był dla mnie za mocny. Później wrzucałam mniejsze kawałki. Słodki, jednocześnie bardzo orzeźwiający.


Od producenta: odurzająca męska mieszanka piżma, paczuli, szałwii i mahoniowej wody kolońskiej. Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach przypraw korzennych, piżma, paczuli, szałwi oraz mahoniowej wody kolońskiej. Zaśnij głęboko i wejdź do fantastycznego świata dzikiego lasu, w którym buszują rezolutne elfy i duchy, i w którym rozgrywają się zawiłe, miłosne intrygi. Przywitaj się ze słynnym Pukiem i zanurz w fabule spisanej ręką Mistrza Szekspira. A potem... obudź się z tej letniej fantazji i zatoń w męskim aksamicie Midsummer's Night – głębi cudownego wosku, którego kompozycja zainspirowana została losami Tytanii, Hermii i Lizandra. Stań na brzegu jawy i snu, przekonaj się, jak bardzo hipnotyzujące jest połączenie ciężkiego piżma, mahoniowej wody kolońskiej, paczuli i słodkich, korzennych wątków.
 Dobrze, że jeszcze trochę mi go zostało, jest absolutnie obłędny. Jestem miłośniczką mocnych, męskich perfum, dlatego ten wosk tak bardzo przypadł mi do gustu. Gdy palę go w kominku i zamykam oczy to mam przed oczami wysokiego, seksownego bruneta o ciemnych oczach w garniturze.. Rewelacja!

Od producenta: Pyszne wspomnienia lata przywołane przez domowej roboty lody truskawkowe z bitą śmietaną. Jedna gałka czy dwie?
O ile lake sunset kojarzył mi się bardziej ze spokojnym wieczorem nad jeziorem, to summer scoop jest dla mnie jak upalny pełen wrażeń wieczór na mieście z owocowymi lodami w ręku : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz