środa, 29 stycznia 2014

97. ZAKUPY KOSMETYCZNE (5)

Znacie taki termin 'po sesji'? Z pewnością tak. Egzaminy zaczęłam dzisiaj, a już myślę co będzie później.  Po sesji pójdę na zakupy, przeczytam ciekawą książkę, obejrzę film, będę spędzać wieczory z 'Chirurgami'. Napiję się wina, odpocznę, spotkam się z Asią. Termin 'po sesji' staje się taki magiczny, taki lekki, wolny.
W trakcie sesji natomiast próbuje się ogarnąć dużo materiału w krótkim czasie i każda godzina staje się na wagę złota, a już o jednym dniu nie wspomnę!
Ja zaraz uciekam na 'Na wspólnej' a później walczyć z interną, bo obiecałam sobie, że chociaż kilka zagadnień ogarnę na piątkowy egzamin.

Kilka kosmetyków mi się nazbierało.

Odżywka jak odżywka, dla mnie ma się po niej rozczesywać dobrze włosy i ma ładnie pachnieć. Na maskę Wax czaiłam się już jakiś czas, w końcu kupiłam, regularnie stosuję, więc podejrzewam, że jeszcze trochę ją poużywam i napiszę jakąś recenzję.
Uwielbiam kosmetyki do demakijażu bebeauty. Wcześniej miałam płyn micelarny, który okazał się dla mnie strzałem w dziesiątkę. Ostatnio go jednak nie było, wzięłam mleczko, ale też jestem zadowolona bo dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia oczu. Krem do rąk za grosze kupiła moja mama i mogę go z całym sercem polecić, jest wydajny, pięknie pachnie, ładnie się wchłania i regeneruje wysuszone dłonie.
Bez pomadki ochronnej nie wyobrażam sobie życia. Po raz pierwszy w życiu zużyłam całą poprzednią (!), teraz padło na różaną bebe która spisuje się dobrze, bo w końcu nie mam spierzchętych ust. Antybakteryjny żel do rąk zostawiam sobie na czas gdy od rana do wieczora będę siedzieć na uczelni, teraz mam dosyć środków do dezynfekcji po praktykach. Na koniec moja ulubiona kredka z Avonu, tym razem bez drobinek ; )

3 komentarze:

  1. Tak samo jak Ty bardzo lubię kosmetyki z biedronki:) Są tanie, wydajne i przede wszystkim dobrze się spisują ;)
    Ciekawa jestem co powiesz na temat maski do włosów. Bo przyznaję, że miałam z nią już małe do czynienia jeśli chodzi o klientów w salonie w którym obecnie odbywam praktyki. Opinie były dość pozytywne aczkolwiek zobaczymy jak u Ciebie się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o pomadki ochronne, to od kilku lat używam codziennie, o każdej porze roku ;-) i jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym nie zużyła całej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. od tego mleczka wole plyn miceralny ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń