piątek, 31 stycznia 2014

98. STYCZEŃ W ZDJĘCIACH.

Skoro już mam założonego instagrama to zrobiłam mały miks ze stycznia. Możliwe, że takie wpisy będą się pojawiać co miesiąc z racji tego, że lubię robić zdjęcia - zazwyczaj tak na szybko  bez zastanowienia i to w dodatku telefonem. O zgrozo, mój aparat przewraca się w futerale..


* PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem. Znów oglądany w telewizji ale biorąc pod uwagę co działo się w tym roku to lepiej niż gdybym tam była.
* Moje osiedle.
* Zima zaatakowała!
* Pyszny obiad.


* Taką idealną żyłę musiałam wykorzystać!
* Praktyki w szpitalu
* Pomoce naukowe, z których w ostateczności nie skorzystałam.
* Przed egzaminem z interny.

Zamiast pójść spać po egzaminie to głupia cały dzień walczyłam ze sobą. A to kawę wypiłam, Chirurgów pooglądałam, poszłam z Mamą na zakupy. Ostatnio mniej śpię, ale wziąć jest to 6-7 godzin dziennie a w tej chwili czuję się jakbym calutką noc nie spała. Nie ma co siedzieć, idę spać i to na dłużej ; )

PS. Jak to miło jak spotykasz dawnego kumpla po latach a on z szerokim uśmiechem przyznaje się do Ciebie.

3 komentarze: