niedziela, 5 stycznia 2014

93. KULINARNIE Z PIOTRKIEM OGIŃSKIM (1) - PIECZARKOWA ZAPIEKANKA MAKARONOWA.

Nowy cykl na moim blogu? Piszę o różnych rzeczach - jest tu namiastka mojego życia, studiów, kosmetyków. Postanowiłam, że będzie tutaj też nieco kulinarnych rzeczy, jako że namiętnie oglądam Kocham Gotować i P. zainspirował mnie do tego, bym częściej bywała w kuchni i sama coś tworzyła. Uwielbiam go oglądać, słuchać i Jego przepisy, bo są takie że nawet ja (jak powszechnie wiadomo z gotowaniem mam niewiele wspólnego) mogę zrobić coś pysznego.
Dziś padło na pieczarkową zapiekankę makaronową:
Trochę się z tym zeszło, ale ważne że wyszło przepysznie. Robiłam z podwójnej ilości składników i nie dodawałam cukinii, poza tym wszystko tak jak w przepisie. Jedna rzecz mi trochę nie wyszła: sos. Pieczarki puściły wodę i dałam jej też za dużo, przez co nie był tak gęsty jak powinien być.. Poza tym nie ma się do czego przyczepić. Miałam mnóstwo frajdy przy przyrządzaniu i jaka satysfakcja..
To już moje:

Zdjęcia są kiepskie - ciężko mi było gotować i jeszcze robić fotki, a później już byłam taaaaka głodna, że nawet mi się nie chciało robić zdjęć : D Mam nad czym pracować, w każdym razie polecam takie cudo na obiad lub ciepłą kolację.

3 komentarze: