wtorek, 17 grudnia 2013

85. A U MNIE JUŻ GWIAZDA..

Oglądałam nowy odcinek Greysów. I wreszcie się nie nudziłam. Ten odcinek to było coś, miał dobry poziom jak za starych dobrych czasów, czyli pierwszych sezonów. Jestem pod wrażeniem i zastanawiam się co będzie dalej! Ciekawi mnie to bardzo i już nie mogę się doczekać.. Nie wiem czy o tym już wspominałam, że ja wprost ubóstwiam Jacksona Avery'ego?!  Podobało mi się też to, że powiedział jakieś zdanie, po czym dodał, że mówił to Mark Sloan. Miłe takie wspomnienie o nim..

Święta się zbliżają, jeszcze niedawno ta myśl nie napawała mnie optymizmem. Ciężko jest się cieszyć, jak w dwie Wigilie pod rząd Twoje życie wywala się do góry nogami. Jednego roku ginie tragicznie bliska Ci osoba z Rodziny, następnego umiera również druga bliska osoba z Rodziny. I już inaczej spędzasz święta. Ja np. nie mogę ciągle przyzwyczaić się do tego, że nie jadę już do drugiej Babci.. Mój Tato miał mieć w Wigilię w tym roku dyżur. Koleżanka spytała mnie kiedyś, czy jest mi z tego powodu przykro. Powiedziałam,że nie, bo mój Tata ratuje ludzi, ale w tym roku wyjątkowo zrobiło mi się smutno z tego powodu.. Chyba jestem jakaś nadwrażliwa po tym wszystkim. Okazało się jednak, że mój Tata będzie miał wolne i ostatnimi dniami przyłapałam się na myślach, że cieszę się. Wyczuwam gdzieś te święta w powietrzu, a to u mnie nowość..

Dostałam już dzisiaj od Rodziców mój gwiazdkowy prezent ; D Chyba Mama nie mogła się już powstrzymać. Jestem baaardzo zadowolona ; )
Całkiem spory kuferek który znalazł swoje miejsce na mojej komodzie. I dobrze, bo już przełożyłam do niego część kosmetyków: kredki, tusz do rzęs, pędzle, eyelinery i pomadki.
Nowy zapach z Avonu + balsam do ciała.
Oszałamiający słodyczą i kobiecością koktajl frezji, słodkiego soku kaktusa, kwiatu strelicji zwanego "rajskim ptakiem", hibiskusa i budlei zwanej "leśnym motylem", podbity wiązanką ze szlachetnych gatunków drzew, subtelnej wody różanej i jedwabistego piżma, uwięziony w przepięknym "jubilerskim flakonie". Uwolnij zapach , a ogarnie Cię uczucie miłości.
Mój zapach, trafiony w dziesiątkę!

3 komentarze:

  1. Kurcze.. a ja nie znam tego serialu !! Z kolei doskonale wiem jaka jest ciekawość gdy się wciągniesz w jakiś film i wyczekujesz kolejnych odcinków ;-) ciesze się że spodobało Ci się na nowo. Bo po co oglądać coś co nudzi ?? Święta.. jak ja ich nie lubię !! Jak byłam mała to była mega frajda. Choinka kolacja prezenty.. a teraz? na samą myśl mnie mdli.. I też w sumie moja niechęć rozpoczęła się gdy moja Babcia zmarła.. Dobrze że będziesz miała Tatę blisko ;-) w końcu My dziewczyny to córunie Tatunia !! :) ja tam nie wyczuwam świąt. Tym bardziej gdy aura za oknem ku temu w ogóle nie sprzyja !! gdzie jest śnieg ?? gdzie mrozik ?? ja się pytam. Kuferek całkiem praktyczny :-) fajny prezencik. Elegancko Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuurcze ten kuferek robi wspanaile wrazenie naprawde ! sama bym chciala taki :DDD

    OdpowiedzUsuń