sobota, 28 grudnia 2013

89. NA ZDJĘCIACH JESZCZE ŚWIĘTA.

Ładną mamy wiosnę tej zimy. Nie to żebym narzekała, wcale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.. Tylko ostatnio zaczęłam się bać, że dowali śniegiem w kwietniu, że się nie pozbieramy!

Siedziałam dziś w nocy i ryczałam nad tą książką. W jakimś momencie przeczułam co zdarzy się dalej i miałam taki niedosyt przez to.. Ale po tym jak doczytałam do końca zmieniłam zdanie. Wszystko jest tak genialnie opisane, że zaczęłam zalewać się łzami 30 stron przed końcem. Cały Nicholas Sparks, uwielbiam Go!

Byłam u Karoliny i chociaż Święta już się skończyły, to dla nas nie było to dla nas przeszkodą by porobić świąteczne zdjęcia.

1 komentarz:

  1. Mam w planach obejrzec film na podstawie tej ksiazki no i przeczytac sama ksiazke. Wgl lubie nicolasa sparksa :)
    sliczne ozdoby - uwielbiam je na swieta dzieki nim choinka jest kolorowa :P a taka lubie najbardziej :)
    pozdraiwam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń