sobota, 14 grudnia 2013

84. POSTCROSSING (4)

Niespodziewane dwie kartki przyszły do mnie niecały miesiąc temu. Ta druga to najpiękniejsza pocztówka jaką kiedykolwiek dostałam. Podoba mi się sama w sobie, bo przedstawia coś konkretnego. Poza tym treść jest bardzo ciekawa. Ktoś tak pięknie i starannie napisał, że mogę przyglądać się godzinami. Urok tej kartce dodał też znaczek, który prezentuje się rewelacyjnie!

W czwartek wracając z uczelni wstąpiłam na pocztę po znaczki i do księgarni po kartki. W poniedziałek polecą do Rosji, na Ukrainę, Białoruś i do Finlandii! ; )

1 komentarz:

  1. Kurcze tez zaczelam sie w to bawic i wielka byla moja radosc jak dostalam pierwsza pocztowke. Niestety znaczki troche drogie do tej zabawy i niestety gdzies umarlo to moje "pocztowkowanie" ale pewnie jak znajde prace to do tego wroce, taka mam przynajmniej nadzieje :)
    pozdrwiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń