niedziela, 1 grudnia 2013

81. 'NIETYKALNI'

Morgi ostatnio u siebie na stronie napisał: Ich bin sehr zufrieden mit diesem Tag. Mogę powiedzieć to samo o sobie. To był dobry dzień. W końcu porządnie się wyspałam, nawet zajrzałam trochę do farmakologii, poszłam ładnie do kościoła, zrobiłam zakupy a wieczorem oddałam się słodkiemu lenistwu. Dawno nie oglądałam żadnego filmu, dlatego postanowiłam to nadrobić. Szukałam, szukałam, zdecydować się nie mogłam, aż padło na "Nietykalnych". Wybór był strzałem w dziesiątkę, obejrzałam z zapartym tchem. Historia jest niesamowita, bardzo się wczułam w ten film i dostrzegłam jego głęboki przekaz (nie jestem osobą, która w ocenie filmów kieruje się opiniami większości, czasem mam zupełnie inne zdanie i po prostu nie 'czuję' jakiegoś filmu, np. nie poruszył mnie w ogóle kultowy 'Pianista'). Aktorzy świetnie zagrali i pokazali emocje, przyjaźń. Przypomniał mi się taki cytat 'Razem możemy być wyjątkowi, a osobno tylko zwyczajni'. Dawno nie widziałam tak dobrego filmu i ten od razu trafił do moich ulubionych. Co jest jeszcze piękniejsze? To, że jest oparty na faktach.

11 komentarzy:

  1. znalazlam znalazlam ;D i jestem mega szczesliwa ;p chociaz mialam nadzieje ze bedzie wygladac jak na reklamach, ze wiesz: spód naprawde ciastka oreo a na gorze czekolada ;p niestety zawiodlam sie pod tym wzgledem ale smakowo jest przepyszna ;D mniam mniam mniam... zjadłam ja predko i od razu ze nawet zdjecia zapomialam zrobic ;p ahahahahahaha mała głupiutki dziecko ze mnie normalnie ;p ale nie wiesz jak sie ucieszylam kiedy w koncu zobaczylam ja na polce w tesco :P (bo ostatnio jej nie było)....

    filmu nie ogladałam ale mam w swojej "poczekalni" na kinomaniaku :D wiec napewno niedlugo obejrze i rowniez zdam relacje oraz podziele sie wrazeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S przepraszam, ze sie tak rozpisalam i to jeszcze tak nieskładnie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę pierwszy raz to widziałaś?! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny film. ogladalismy go z mezem w kinie kilka lat temu. bardzo wzruszajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy film , bd mieć zajęcie na weekend :) fajny post
    zapraszam do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z lepszych filmów jakie widziałam :) No i oczywiście plus za Chirurgów w nagłówku, bo jestem nałogowcem :)

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę KONIECZNIE obejrzeć. To zdecydowanie mój klimat filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałem i z czystym sumieniem mogę polecić ;)
    Przemek.

    OdpowiedzUsuń