poniedziałek, 30 grudnia 2013

90. 2014 PLEASE BE GOOD! : )

Są jeszcze ludzie, którzy się do Ciebie uśmiechną, a później Ty sobie przypominasz ten uśmiech i masz banana na twarzy przez cały dzień ; )

Rozpoczął się Turniej Czterech Skoczni. Najbardziej prestiżowy turniej w skokach narciarskich. I to jeszcze w Niemczech i Austrii- coś pięknego. Mnie osobiście bardzo ciągnie ostatnio do tych krajów..
Dla mnie największym bohaterem w tym pierwszym konkursie na Schattenbergschanze był Morgi. Biedak nie doszedł do siebie jeszcze po ostatnim upadku, skakał ze złamanym palcem, Jego fizjoterapeuta pomagał mu sięubierać i przygotować do skoku. Tak ładnie skakać mimo tego wszystkiego to na prawdę coś <3

Wczoraj spotkałam się na kawie z Olą, wieczorem siadłam do niemieckiego. Pisałam o aktywności zawodowej kobiet z dziećmi, aż nagle zadzwonił telefon. Miał być półgodzinny spacer, skończyło się tradycyjnie- butelka czerwonego wina i kubełek z KFC. Do tego buszowanie z internecie. Karolina stwierdziła, że w ogóle youyuba nie znam. No fakt, jestem mało ogarnięta i dopiero wczoraj dowiedziałam się o AdBusterze i Piotrku Ogińskim!  

 Sporo osób robi jakieś noworoczne postanowienia. Sama miałam taką ochotę, ale zrezygnowałam, bo wiem jak to u mnie bywa z tym.. Czasem nie ma po co planować, postanawiać, bo życie może bardzo zaskoczyć.. Jeśli chodzi o 2013 to był to dobry rok, mam masę pięknych wspomnień które chce pamiętać do końca życie. Na kilku osobach też się zawiodłam, ale u mnie to nic nowego. Mam tylko nadzieję, że 2014 będzie jeszcze lepszy. Więcej sportu, filmów, przechodzonych kilometrów, zachodów słońca, spokoju i mniej nerwów. Nie chce rozpamiętywać tego co było, co mi nie wyszło i gdybać tylko uśmiechać się i iść do przodu, nawet pod wiatr! ; )

1 komentarz:

  1. Ja też liczę aby ten 2014 byl jak najlepszy chociaz na 2013 nie moge narzekac bo to wazny rok w moim zyciu :)

    rowniez jak narazie nie robie postanowien bo niestety rzadko kiedy udaje mi sie je dotrzymac :(

    pozdrawiam świąteczno noworocznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń