sobota, 16 listopada 2013

77. PIĘĆ ŻYĆ..

Oglądałam wiadomości i nie dowierzałam. Byłam w wielkim pozytywnym szoku. To wszystko pokazuje jak medycyna się rozwija i jest niesamowita..
Kobieta, u której stwierdzono śmierć mózgu urodziła dziecko. Chłopiec przyszedł na świat w Debreczynie na Węgrzech. Lekarze utrzymywali pacjentkę przy życiu przez trzy miesiące. Po porodzie pobrali od Węgierki organy, które uratowały życie czterem osobom.
klikkkk

Wczoraj zasiedliśmy wygodnie w ławkach na farmakologii a prowadząca: na następnych zajęciach mamy KLASÓWKĘ (hahah jak w szkole!), a dziś piszemy wejściówkę. Poruszenie na sali się zrobiło i zaczął się totolotek.. Z tego wszystkiego siadłam do nauki w piątkowy wieczór.

Dziś rano czułam się fatalnie, bo w nocy nie mogłam spać, a o 8 30 byłam już na niemieckim. Myślałam, że chociaż obudzi mnie niska temperatura na dworze, ale poza tym, że okropnie zmarłam wcale lepiej się nie czułam.. Później na szczęście zrobiło mi się lepiej, pouczyłam się, a wieczorem miałam małe problemy z komputerem z którymi uporała się Karolina i jestem szczęśliwa dzięki temu : D Przy okazji był pretekst, by się spotkać (tak daleko od siebie mieszkamy, aż jedna klatka nas dzieli), powygłupiać, zjeść pizzę i wypić lampkę pysznego wina! Szkoda, że to nie wakacje, pewnie teraz byśmy latały po mieście ; )

4 komentarze:

  1. Słyszałam o tym przypadku, piekne! szkoda tylko, że dziecko bedzie musialo zyc bez matki :(
    ciesze sie ze w koncu znalazlam pokrewna dusze w tej kwestii co do chirurgow bo niek w domu nie podziela mojego uwielbienia wzgledem nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak zaczełam kiedys w wakacje ogladac to wieczorami po kilka odcinkow pod rzad ogladalam bo tak mnie wciagalo. Na poczatku je sciagalam zanim sie dowiedzialam o darmowych stronach gdzie mozna je ogladac online i przez to mam ich kilka płyt dvd. Teraz jestem na najnowszym sezonie i ogladam na bierzaco i do tej pory mam takie uczucie po obejrzanym odcinku, ze chce jeszcze i jeszcze bo np. jest fajny moment czy motyw a potem cierpie ze musze czekac 2tyg zanim mi wstawia nowy odcinek :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ale fajnie jest pogadac z kims takim, kto rowniez podziela moje uwielbienie dla Chirurgów :D
    dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń