sobota, 30 listopada 2013

81. NAJLEPSZE BUTY NA ZIMĘ.

Wczoraj po zajęciach poszłam prosto do Galerii Olimp, bo w planach miałam zakup butów. Po krótkiej rozmowie z sympatycznym panem, który podszedł do mnie i zapytał: "mogę Pani pomóc?" (wiem, wiem, to jest niby normalne w takiej pracy, ale ja rzadko się niestety z tym spotykam jak robię zakupy) byłam już zdecydowana i szłam do kasy.
W zimie liczy się dla mnie przede wszystkim ciepło i wygoda. Zawsze miałam problem z kozakami, bo za ile bym nie kupiła to one i tak prędzej czy później przemakały. Do czasu gdy kupiłam swoje pierwsze trapery w GO SPORT. Przechodziłam w nich 3 sezony, w śniegu, deszczu i byłam bardzo zadowolona, bo w butach miałam cieplutko, sucho i wygodnie mi się chodziło. Teraz też wróciłam do GO SPORT i mam nadzieję, że powyższe buty się również sprawdzą. Podobają mi się, bo są lekkie i mniej 'masywne' niż moje poprzednie ; ) Nie wyobrażam sobie już kozaków na obcasie, czy coś!

Po cały tygodniu nic się nie chce robić tylko spać i siedzieć w ciepłym domu! Dziś dopadło mnie lenistwo, doczytałam książkę, nadrobiłam serial a popołudniu siadłam przed telewizorem z nadzieją na jakąś ciekawą rywalizację w skokach, ale niestety warunki były tragiczne. W Ciągu 1,5 godziny skoczyło 30,40 Panów, a później zawody anulowało. Ehh te Kussamo jakieś nieciekawe jest, mam nadzieję, że następne zawody będą dużo lepsze, sprawniejsze i bardziej sprawiedliwe.
Wczorajsze podium:
1. Gregor Schlierenzauer
2. Marinus Kraus
3. Thomas Morgenstern
Nic w tym nie byłoby dziwnego, gdyby nie fakt, że Schlieri po  I serii był 15! Trafić na podium w takim stylu- to chyba tylko On potrafi. Był czas, że na Gregora patrzeć nie mogłam, wydawał mi się tak arogancki i zapatrzony w siebie. Chyba jednak zaczęłam się do niego przekonywać. A już na pewno nic nie podważy faktu (niezależnie od tego czy go lubię, czy nie) że jest niesamowitym sportowcem, 23 lata i 51 razy na podium, robi wrażenie!

1 komentarz: